KLF: taky system riadenia semaforov ze si elektricka sama prepne na zelenu je na konci vajnorskej pred zlatymi pieskami kde trat krizuje cestu, a tam to je spravene tak ze elektricka musi len trocha spomalit a ked dojde k semaforu tak uz ma zelenu a nemusi zastavit...
Len neviem ci sa to da tak nejak spravit aj pri tuneli (v smere von z tunela by to asi islo), lebo v smere do mesta je mozno problem v tom ze ten spinac nevie ci ta elektricka odbocuje do tunela alebo ide rovno...
Cookies: Pred asi cca 10 rokmi som pracoval s istou Ivetou a ta v 80-tych rokoch jazdila na suprave 7799-7800. Myslim ze to boli tie cisla, ale nie som si uz celkom isty. Mam dojem ze dodnes jazdi ta suprava s takymi jasne zelenymi nalepkami na zrkadlach, stieracoch, kabine, atd. No a ona to raz rozfofrovala od konecnej v Karlovke dole na Krcace k Juvente a dalo jej to na konci okolo 80 !!! Si to uvedom v tej zatacke. Elektricka ma tazisko nizko nad zemou, cize nevyletela, ale aj tak... No a zober si, ako si to palia niektori vodici v tuneli.
Takze myslim ze ta rychlost okolo 90km/h je realna.
All: Na Olejkarskej stoja pred DP dve "zimne pohotovosti", stare Karosy. Ale co ma na nich zaujalo bolo to, ze maju na nich tie okna s velkymi vetrackami ! Nebolo by mudre tie okna hodit radsej na nejaku dobru Karosu, co je v premavke ? V lete su tie okna na nezaplatenie.
All2: Chcel by som sem hodit par riadkov o semaforoch pri tuneli na nabrezi. vsimol som si, ze to tam je tak spravene, ze v podstate maju auta stale zelenu a ked sa blizi elina, tak sa prepnu a skoci jej zelena. Je to fajn system, len by som k tomu mal jednu poznamku. Ked pride totiz elina ku krizovatke, tak musi tak ci tak ZASTAVIT. Nebolo by lepsie dat ten spinac trocha skor, aby sa krizovatka uvolnila vcas a elina by NEMUSELA zastavit ? Ja som nad tym premyslal a nevidel som v tom problem. Ak mi o tom viete niekto povedat nieco blizsie, tak prosim vas o info, lebo dost ma to zaujima. Ten system riadenia semaforov je SUPER, ale bol by dokonalejsi, keby elektricka nemusela cakat na zelenu vobec.
Diik.
OZNÁMENIE PRE ČLENOV KLUBU:
21.2.2001 o 18:00 sa bude konať prezentácia na tému Preferencie električiek. Miesto: Dpb, 4.posch, kancelária Ing.Weigla. Žiadam členov, aby prišli len ozajstní záujemci o linkové vedenie a súvisiace veci, nakoľko počet miest je obmedzený.
keby DP ráčil pripoji» otočku na Trojici k existujúcej sieti (pre mimopreąovských: daná otočka existuje, ale nie je spojená výhybkami s materskou sie»ou, proste slepo začína a slepo končí), bola by bezchybne zatrolejovaná l.č.17. A máą pravdu i v tom, ľe od 1.9.2000 je de facto zruąená l.č. 30, ktorá bola presne "zatrolejovaným autobusom". Tam tieľ zruąili výhybky zo 17. novembra na Budovateµskú asi len kvôli tomu, aby ich nikto nemohol obvini» z toho, ľe po celozatrolejovanej linke jazdí autobus.
Ja viem, ľe trolejbusy jazdiace len v ąpičke sú hrozne neekonomické, ale mali to poveda» takto a na plnú hubu.
A to eąte predpokladám, ľe Sídlisko III zostane Sídliskom III a Janus ho nepremenuje na Jeľiąovo sídlisko, alebo tak nejak podobne...
Ja sa DP nezastávam. Zastával som sa ho pred 4-5 rokmi. To boli mnohé veci inak... Ale ostatne, môľeme pokeca», aľ zase budem v PO, nemusíme takto verejne...
Papyr: Nehnevaj sa na mna, ale ja sa, ako vzdy, musim zastat DP.
1. Uplne zatrolejovanu autobusovu linku v Presove momentalne nemame.
2. So zrusenim liniek c. 6,7,9 suhlasim. U liniek c. 6 a 9 aspon v ich sucasnej trase a linka c. 7 moze casom zozrat viac penazi ako vyniest.
3. Hlasitost hlasenia zastavok sa v poslednom case, aspon mne sa tak zda, prijatelne zvysila (okrem voz.c. 85)
Na druhej strane, co sa tyka Trojice, asi malo kto je na to tak nastvany ako ja. Ale tu zial nemohol DP robit nic, pretoze jeho 100% vlastnikom je kto? Mesto Presov. Jedno, co ma tesi, ze vraj uz v Presovskom Korzari na tuto zmenu reagovali rozhorceni cestujuci.
Cookies > S tou K2 by to mohla byť pravda - za čias dávno minulých mali totižto niektoré už vyradené K2 zrýchlovač pre ľahký rozjazd! To, že to turbovalo 90 je možné, ale do kopca by som s takou električkou nechcel ísť.
Nikolas> To s tým "nemáme", alebo "opravené" som zistil počas mojej dvojtýždňovej praxe v Krasňanoch na KPčke. Knihy vozidla sú super čítanie - odporúčam každému, kto sa chce dobre pobaviť.
All: kašlime už na toho nášho primátora. Musíme si priznať, že tý čo sme ho volili sme sa dobre popálili. Preto už nikdy nebudem voliť osobu na post primátora, ktorá nemá v občianskom preukaze miesto narodenia a adresu B R A T I S L A V A. Lebo týto ľudia na takýchto postoch nikdy nepochopia problematiku tohto mesta.
All: počul som raz takú fámu, že ešte za čias plánovaného hospodárstva päťročníc raz z pasie namerali dopravný policajti K2 idúcej do vozovne po Račianskej neuveriteľnú rýchlosť 92 km/h. Je na tom niečo pravdy aspoň čiastočne?
d3k0-dik...
klf-no hore pri SUSCH ci ako sa to vola by som sa s dlhym vozom tocit nechcel....taktiez na Sulekovej mas co robit s kratkym aby si stal tak aby okolo teba niekto presiel, z dlhym sa tam akurat tak otocis...ale je to vpodstate jedno...stacilo by keby vrchari spravili vedenie tak aby ked prehucis pod stanicou si netahal vedenie zasebou.... PS:srdecne pozdravy vrcharom...ale respect!
Spectre-hmmm....no sak najcastejsia odpoved v knihe ked nieco napises je "nemame", alebo "opravene" ale sprava sa to takisto ako predtym.... no comment...
Pekny vikend!
Papyr! Ten súdruh riaditeľ prešovského Dopravného podniku Ing.Peter Janus určite nie je Prešovčan ale zato poriadny ...Sám to svojím konaním denne dokazuje.Nechápem len jedno.Prečo ho už konečne mestské zástupiteľstvo nekopne do r...!Výhrady voči jeho "odbornosti" sú pmerne často uvádzané aj v regionálných plátkoch.Za peniaze zbytočne vyhodené na zmeny názvou zástavok možno mohol byť zrekonštruovaný posledný prešovský Tr9 #28.Ja nie som prešovčan,ale Vy si to vozidlo uhájte pretože horemenovaný súdruh asi aj tu buď žošrotuje alebo predá .Oslovte mestské zástupiteľstvo .
Papyr:V Bratislave nemáme
"blbého"primátora, ako si to vyjadril, ale totálneho
diletanta a očovského debila, ktorý si myslí, že je starostom Zapadákova.No ja tvrdím, že na každého raz príde, veď volebný rok 2002 už klope na dvere.
Spectre> Ikarus 280 - 7 stupňov aj so spiatočkou
Papyr> Aj my sme vyfasovali zaujímavé premenovanie zastávky tunel na Chatam Sófer. Niet čo dodať.
Práve mi volal Spectre, že na Hroboňke je naozaj 6630, ale fyzicky je to prvý trolejbus dodaný v tomto roku. 6627-9 tu ešte nie sú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.