prepojenie miest a ich MHD by bolo super, ja osobne by som to ale netahal ako metro; avsak zasadny problem je rozchod ktoreho sa tu niektori jednotlivci drzia zubami-nechtami. (dalsim problemom su rozne napajacie sustavy a potom uz len kopa byrokracie...)
SKODA-SANOS S200Tr. Tam nie je v nazve (Tr)? Pripadne SANOS 115Tr, jedine zname sanosie trolejbusove solo, dodnes jazdi v Sarajeve pod ev.c 4101, ani tam nie je Tr v oznaceni? Tr., Ab., Lo., ELo. neskor E su skratky zavedene Emilom Skodom, pre oznacenie druhu vozidla: Cislo a typ. Tr.= trolejbus, Ab.= autobus, Lo.= lokomotiva, ELo.= elektricka lokomotiva, Mt.= metro, atd. Tak ziadna Skoda Ostrov nad Ohri. A typy 1Tr.-6Tr sa VYRABALI VYLUCNE V PLZNI. Ostrovsky zavod bol len manufaktura!
Pokojne tramvaj zvladne toto stupanie.Neviem si predstavit vsak ze trolej je rychlejsia ako zeleznicna doprava ako uvadza nndro. Spomalovanie pri vihybkach pretrhnute troleke, statie v zapchach, nedodrzane intervali. Tu vlastne chyba projektant ktory by konecne presvedcil o prepojeni zeleznicneho metra , napr. s Wien. Historia sa tak stane buducnostou pre spojenie sice 2 miest ale zlepsi sa ekonomicka situacia aj v zamestnaniach pre nase obyvatelstvo a naucime sa rozumiet kulture aj ineho statu. Preco neurobit tento unikat prepojit mesta v Blave a jej okolim metro dopravou so zeleznicnym rozchodom.? prikl. Osterreich Preco neurobit dohodu s Wien ked mame nasu dopravu v kolapse. Ak nezmeni sa myslenie DPB tak to pojde iba k horsiemu. A mozu skusat vsetko mozne , cestujuci si radsej budu stat v poreplnených krizovatkach na cervenej, lebo im ju niekto z D P BA donutil.
Vystavba nebude drachsia ? (ked myslim ze pouzijeme duobusy) a kde sa zmestia kolajnice ? odbocka z uz existujucej trate ... To by sa musela zmenit uplne dopravna situacia na DD ... neviem ... mne sa viacej pozdava varianta s Trolejbusama
Vytiahla by to bez problemov, aj historicka tramvaj c 104. Aj by to ubrzdila. Odporucam povozit sa v Prahe na Troju, tam je take iste stupanie. Trolejbus rychlejsi? Kde? Akurat ostava nurny prestup, ktory ani nie je na hrane. Trolejbus az pod most? Rychlejsi? Blbost! Navyse je to drahe a neefektivne. Doma som niekde vypracoval rozsiahlu studiu, s vypoctom aj prepravnej kapacity, etc... Len to uz asi nenajdem, lebo sa mi zrutil HDD a odvtedy som o to prisiel. Mozno to niekde mam. Spracoval som to aj na zaklade podkladov priamo z DPB, dodali mi cisla. A DD stale rastu, takze tam za chvilu ani ten trolejbus nebude stacit. Navyse, tento trolejbus NIC neriesi, uvedom si to. Akurat sa vymeni naftovy vytah za elektricky. V com bude spocivat skvalitnenie dopravy? V nicom. Akurat tam bude menej smradu. Tym to vsak aj konci.
... ??? myslis ze nejaka T3 alebo K2 by to vytiahla ? ja neviem ,, je to moze ale ja tomu neverim... a urcite trolej je lacnejsi ako trat,,, a myslim si ze aj rychlejsi ...a taktiez neviem kade by viedlla ta trat ked uz aj dnes je tam pomerne miesta tak akurat... ?
poznam aj vacsie sidliska kam tramvaj nechodi... (a majuce vhodnejsie terenne aj zastavbove podmienky ako dlhe diely, tak co tu stale strasis len s tramvajou na dlhe diely ?)
a ako ake frekvencie by mal na ake ine frekvencie menit ten Tvoj frekvencny menic?? Ci vyhladzovat zvlnenie na vstupe na na 0 Hz aby bola lepsia komutacia? Co to trepes?
Je vobec DPB profitovy ? (v zmysle ... neviem akom )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.