Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: nndro #40883:

Vytiahla by to bez problemov, aj historicka tramvaj c 104. Aj by to ubrzdila. Odporucam povozit sa v Prahe na Troju, tam je take iste stupanie. Trolejbus rychlejsi? Kde? Akurat ostava nurny prestup, ktory ani nie je na hrane. Trolejbus az pod most? Rychlejsi? Blbost! Navyse je to drahe a neefektivne. Doma som niekde vypracoval rozsiahlu studiu, s vypoctom aj prepravnej kapacity, etc... Len to uz asi nenajdem, lebo sa mi zrutil HDD a odvtedy som o to prisiel. Mozno to niekde mam. Spracoval som to aj na zaklade podkladov priamo z DPB, dodali mi cisla. A DD stale rastu, takze tam za chvilu ani ten trolejbus nebude stacit. Navyse, tento trolejbus NIC neriesi, uvedom si to. Akurat sa vymeni naftovy vytah za elektricky. V com bude spocivat skvalitnenie dopravy? V nicom. Akurat tam bude menej smradu. Tym to vsak aj konci.
Reakcia na: si #40880:
LOL ? preco ne ?
Reakcia na: fobust #40881:
... ??? myslis ze nejaka T3 alebo K2 by to vytiahla ? ja neviem ,, je to moze ale ja tomu neverim... a urcite trolej je lacnejsi ako trat,,, a myslim si ze aj rychlejsi ...a taktiez neviem kade by viedlla ta trat ked uz aj dnes je tam pomerne miesta tak akurat... ?
Reakcia na: si #40878:

Kto tu strasi a preco "len" ??? ?
Reakcia na: nndro #40877:

Ja si to predstavit viem. Bez problemov.
Reakcia na: nndro #40877:
tak prinajhorsom by sme mali dalsiu ozubnicovu trat na slovensku 🙂
Reakcia na: fobust #40868:
poznam aj vacsie sidliska kam tramvaj nechodi... (a majuce vhodnejsie terenne aj zastavbove podmienky ako dlhe diely, tak co tu stale strasis len s tramvajou na dlhe diely ?)
Reakcia na: fobust #40868:
neviem ako vy.. ale ja si trmavaj na Dlhych Dieloch neviem predstavit .. neverim ze by to vysla
❓ ❗
a ako ake frekvencie by mal na ake ine frekvencie menit ten Tvoj frekvencny menic?? Ci vyhladzovat zvlnenie na vstupe na na 0 Hz aby bola lepsia komutacia? Co to trepes?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f1f5f0edf5f0f0f2&no=1&id=27302aeef1f1f21f38 ... to je zmena k lepsiemu ???? keby to tak bolo na kazdej zastavke ... ale viem si predstavit tych k***tov co by to odliepali a cmarali po tom ... ? ?
Je vobec DPB profitovy ? (v zmysle ... neviem akom )
Reakcia na: nndro #40872:
vlasten mas pravdu... Sak uz len Polski FIAT .. hej beriem
Reakcia na: Vrtacik #40871:
Polska kvalita ??? neznaju ..
Reakcia na: nndro #40869:
Ano, Trollino je polsky - ale kvalita polska nie je ?
Reakcia na: fobust #40868:
??? Do takeho kopca ???
Reakcia na: Jonny #40864:
Nepodporovat magyarske podniky ... radsej cechunov. A SKODA je pojem... aspon ja ho tak beriem... Trollino je Polsky ?
Reakcia na: nndro #40867:

Dlhe diely si zasluzia nieco kapacitnejsie, ako napr. tramvaj.
Po dokonceni Tunela pri patronke by sa dalo uvazovat o trolejovom prepojeni dlhe diely - ostatne trate....a pri tom uvazovat o moznostiach dalsieho rozsirenia elektrickej trakcie ... bolo by to aj pre zivotne prostredie menej narocne... Dleh diely su jeden velky kopec kde autobus nema co robiyt..

A ten vodic je "krajsi" ....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.