Vystavba nebude drachsia ? (ked myslim ze pouzijeme duobusy) a kde sa zmestia kolajnice ? odbocka z uz existujucej trate ... To by sa musela zmenit uplne dopravna situacia na DD ... neviem ... mne sa viacej pozdava varianta s Trolejbusama
Vytiahla by to bez problemov, aj historicka tramvaj c 104. Aj by to ubrzdila. Odporucam povozit sa v Prahe na Troju, tam je take iste stupanie. Trolejbus rychlejsi? Kde? Akurat ostava nurny prestup, ktory ani nie je na hrane. Trolejbus az pod most? Rychlejsi? Blbost! Navyse je to drahe a neefektivne. Doma som niekde vypracoval rozsiahlu studiu, s vypoctom aj prepravnej kapacity, etc... Len to uz asi nenajdem, lebo sa mi zrutil HDD a odvtedy som o to prisiel. Mozno to niekde mam. Spracoval som to aj na zaklade podkladov priamo z DPB, dodali mi cisla. A DD stale rastu, takze tam za chvilu ani ten trolejbus nebude stacit. Navyse, tento trolejbus NIC neriesi, uvedom si to. Akurat sa vymeni naftovy vytah za elektricky. V com bude spocivat skvalitnenie dopravy? V nicom. Akurat tam bude menej smradu. Tym to vsak aj konci.
... ??? myslis ze nejaka T3 alebo K2 by to vytiahla ? ja neviem ,, je to moze ale ja tomu neverim... a urcite trolej je lacnejsi ako trat,,, a myslim si ze aj rychlejsi ...a taktiez neviem kade by viedlla ta trat ked uz aj dnes je tam pomerne miesta tak akurat... ?
poznam aj vacsie sidliska kam tramvaj nechodi... (a majuce vhodnejsie terenne aj zastavbove podmienky ako dlhe diely, tak co tu stale strasis len s tramvajou na dlhe diely ?)
a ako ake frekvencie by mal na ake ine frekvencie menit ten Tvoj frekvencny menic?? Ci vyhladzovat zvlnenie na vstupe na na 0 Hz aby bola lepsia komutacia? Co to trepes?
Dlhe diely si zasluzia nieco kapacitnejsie, ako napr. tramvaj.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si