Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: nndro #40874:
V podstate nikde na svete nieje dopravný podnik ziskový v reálnej miere, to znamená, že všade je dotovaný, len u nás to akósi...

Na Slovensku aj na mŕtvolach by najradšej zarobili ☠ ☠ ☠ ☠
Reakcia na: Jonny #40901:
A myslis si, ze ine vozy by tu dopadli inak? Pozri sa, v akom stave su TAM-BUSy z roku 1995 a v akom su Ikarusy 435 z toho isteho roku... Rozdiel je priepastny.
Reakcia na: nndro #40867:
To možeš fakt iba uvažovať, peniaze su neni ani na prepojenie Patrónky a Dlhých Dielov cez Mlynskú dolinu a to na Dlhé Diely sa chystaju stavat troláky už od roku 1989...
Reakcia na: nndro #40869:
Pozri ja osobne nemám nič proti Madarom, len vidím ako tu všetky Ikarusy ohavne dopadnú...Skôr by som chcel vediet prečo sa dakomu páčia či nie, technické parametre pred národnostnými útokmi

Inak, ja som Slovák, nie aby ste si dačo mysleli ? ? ?
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
prvý a posledný krát...
Reakcia na: No name #40896:
Ked sa nedokazu dohodnut na integrovanej doprave V RAMCI MESTA s civilizovanym vyuzitim vozidla jedneho dopravcu na doklad ineho dopravcu, myslis si, ze sa to skoordinuje otvorenim hranice? 🙂

nndro: Solaris je polsky nerezovy voz, ale elektricku cast ma dobru, cesku. V sucasnosti asi najlepsi trolejbus pouzitelny v nasich podmienkach.

Jonny: Trolejbus MAN? Ktory mas na mysli?
Reakcia na: No name #40896:
no tak zrovna smer na zilinu je na zeleznici dost vytazeny, takze tam sa asi velmi vkladat neaka osobna doprava z elektriciek neda, ale naopak zas trat na vieden tieto problemy nema (teda urcite nie aspon ta co ide v trase povodnej elektricky), akurat je jednokolajna.
Trocha nerealnej fantazie: ziskat tuto trat pre spolocny dopravny podnik miest vieden a BA od OBB, v BA zmenit rozchod v BA, na trati upravit trakcne napajanie tak aby bolo identicke s trakcnym napajanim siete jedneho z miest (ja osobne by som aj v ramci BA siel s trakcnym napajanim hore na 1.5 alebo 3 kV JS) a medzi mestami moze v pohode premavat osobna doprava so vcelku rozumnym taktom ktora vylozi ludi priamo v centre. Trat casom jasneze zdvojkolajnit.
Dosledok takehoto riesenia:
prepojenie miest - vymena pracovnych sil, zakaznikov, ...; znamenalo by to pravdepodobne aj masivnejsi rozvoj obci popri trati a dost by to pohlo obe mesta k vytvoreniu sumestia.

PS: k tej trati smerom na zilinu: pokial neveris ze to nie je tak jednoduche narvat tam v rozumnom takte dalsiu osobnu dopravu, skus si stiahnut program multikon verzie 3; je to simulacia zeleznicneho dispecera, v 3ke je konkretne trat z prahy smerom na plzen, trat je na dost dlhom useku trojkolajna, ale ked si das taku strednu hustotu nakladnej dopravy, k tomu sa ti tam mota kopa IC, EC, R, Ex, Os, MOs, Nex a inych vlakov ktore musia dodrziavat neaky grafikon, tak je to niekedy fakt dost o hubu... a ked sa k tomu prida nebodaj este volaka vyluka tratovej kolaje na par hodin..... ? ? ?
Reakcia na: nndro #40893:
Samozrejme ze narocny a drahy ale o tom je to, ze z lacneho nic viac necakaj. Co moze byt ako medzinarodna dohoda v doprave , uz nemusi byt medzistatna ale spolocna na skvalitnenie nasej ako metro ci vlaciky cez Karlovku , dlhe diely a spojenie ciest Europy.Treba ist nejako dalej ako opravovat rekonstruovat tie nase stare eliny a uz nevyhovujuce europanom nasim turistom. KOlaje su vlnite pre ich uzkost zranitelnejsie trak sa pre zmenu trasieme a buducnost nas aj tak sama donuti takto prepojit trate pretoze technologia metra napreduje a tymto preprava sa sama skvalitnuje. V tomto uz nie su ziadne hranice, ziadna blbost niekoho ale dokonala rychla preprava cestujucich v buducnosti cez otvorene hranice.Preco tak nespojit stupavu Vajnory Racu s Pezinkom. s polhodin. intervalom a pod. ? To nie je len o peniazoch, Tomu treba vediet rozumiet a nie prepchavat mesta autami ked je tolko buraciek , tak malo penazi . Tak ocakavam proti Buum ?
Reakcia na: Vševedko #40847:
Moj nazor je rovnaky a aj som ho prezentoval. Tak ako aj mnohi ini si myslim, ze ak bude penazi len na 7 solo vozov, cestujucim to neprinesie nijaky efekt a cela stavba je tym padom uplne zbytocna. Mne je totiz uplne jedno, ci sa tlacim v kratkom autobuse, alebo v kratkom trolejbuse.

Re #40850 Vševedko: A? Tvrdil som nieco ine? Len som sa divil, ze ak to bol pomocny motor, tak ze to jazdilo celu trasu. 😛

Re #40831 galiyosha: Do tendra predsa mozu prihlasit voz aj s takou vyzbrojou, aj s onakou vyzbrojou. A vyhra ten, ktory bude uspesnejsi (ak ale vyhra Solaris).
Reakcia na: No name #40888:
ja nie som expert do tejto oblasti... aTvoj navrh je financne narocny si myslim
Reakcia na: No name #40888:
prepojenie miest a ich MHD by bolo super, ja osobne by som to ale netahal ako metro; avsak zasadny problem je rozchod ktoreho sa tu niektori jednotlivci drzia zubami-nechtami. (dalsim problemom su rozne napajacie sustavy a potom uz len kopa byrokracie...)
Reakcia na: Bigmac #40889:

Richtig! ?
SKODA-SANOS S200Tr. Tam nie je v nazve (Tr)? Pripadne SANOS 115Tr, jedine zname sanosie trolejbusove solo, dodnes jazdi v Sarajeve pod ev.c 4101, ani tam nie je Tr v oznaceni? Tr., Ab., Lo., ELo. neskor E su skratky zavedene Emilom Skodom, pre oznacenie druhu vozidla: Cislo a typ. Tr.= trolejbus, Ab.= autobus, Lo.= lokomotiva, ELo.= elektricka lokomotiva, Mt.= metro, atd. Tak ziadna Skoda Ostrov nad Ohri. A typy 1Tr.-6Tr sa VYRABALI VYLUCNE V PLZNI. Ostrovsky zavod bol len manufaktura!
Reakcia na: fobust #40885:
Pokojne tramvaj zvladne toto stupanie.Neviem si predstavit vsak ze trolej je rychlejsia ako zeleznicna doprava ako uvadza nndro. Spomalovanie pri vihybkach pretrhnute troleke, statie v zapchach, nedodrzane intervali. Tu vlastne chyba projektant ktory by konecne presvedcil o prepojeni zeleznicneho metra , napr. s Wien. Historia sa tak stane buducnostou pre spojenie sice 2 miest ale zlepsi sa ekonomicka situacia aj v zamestnaniach pre nase obyvatelstvo a naucime sa rozumiet kulture aj ineho statu. Preco neurobit tento unikat prepojit mesta v Blave a jej okolim metro dopravou so zeleznicnym rozchodom.? prikl. Osterreich Preco neurobit dohodu s Wien ked mame nasu dopravu v kolapse. Ak nezmeni sa myslenie DPB tak to pojde iba k horsiemu. A mozu skusat vsetko mozne , cestujuci si radsej budu stat v poreplnených krizovatkach na cervenej, lebo im ju niekto z D P BA donutil.
Vystavba nebude drachsia ? (ked myslim ze pouzijeme duobusy) a kde sa zmestia kolajnice ? odbocka z uz existujucej trate ... To by sa musela zmenit uplne dopravna situacia na DD ... neviem ... mne sa viacej pozdava varianta s Trolejbusama
Reakcia na: nndro #40883:

Vytiahla by to bez problemov, aj historicka tramvaj c 104. Aj by to ubrzdila. Odporucam povozit sa v Prahe na Troju, tam je take iste stupanie. Trolejbus rychlejsi? Kde? Akurat ostava nurny prestup, ktory ani nie je na hrane. Trolejbus az pod most? Rychlejsi? Blbost! Navyse je to drahe a neefektivne. Doma som niekde vypracoval rozsiahlu studiu, s vypoctom aj prepravnej kapacity, etc... Len to uz asi nenajdem, lebo sa mi zrutil HDD a odvtedy som o to prisiel. Mozno to niekde mam. Spracoval som to aj na zaklade podkladov priamo z DPB, dodali mi cisla. A DD stale rastu, takze tam za chvilu ani ten trolejbus nebude stacit. Navyse, tento trolejbus NIC neriesi, uvedom si to. Akurat sa vymeni naftovy vytah za elektricky. V com bude spocivat skvalitnenie dopravy? V nicom. Akurat tam bude menej smradu. Tym to vsak aj konci.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.