Trať má spojiť Predmestie s Petržalkou (http://bratislava.sme.sk/c/2601774/Trat-ma-spojit-Predmestie-s-Petrzalkou.html)
Píše sa tam okrem iného:
"Celá trať bude viesť pod zemou v úrovni asi 16 - 20 metrov. Dĺžka tunela v rámci Bratislavy bude šesť kilometrov a bude mať štyri zastávky: dve existujúce - Predmestie, Filiálka a dve nové na Páričkovej ulici a Dostojevského rade," hovorí Daniel Maruniak, riaditeľ odboru rozvoja Železníc SR. Tunel by sa mal začínať na predmestí a von vychádzať za Einsteinovou ulicou neďaleko obchodného domu Átrium, kde by sa mal napojiť na existujúcu železničnú trať, ktorá pokračuje na stanicu Petržalka a do Viedne. Vlaky by mali na tejto trase premávať každých dvadsať minút.
Čiže konečne informácia aj o frekvencii spojov, každých 20 minút nie je sice 15, ale na S-bahn sa to dá zniesť. Dúfam, že tých 20 minút nie je aj s TGV/ICE, prípadne nákladným (aj keď tie tam asi jazdiť nebudú)
Píše sa tam okrem iného:
"Celá trať bude viesť pod zemou v úrovni asi 16 - 20 metrov. Dĺžka tunela v rámci Bratislavy bude šesť kilometrov a bude mať štyri zastávky: dve existujúce - Predmestie, Filiálka a dve nové na Páričkovej ulici a Dostojevského rade," hovorí Daniel Maruniak, riaditeľ odboru rozvoja Železníc SR. Tunel by sa mal začínať na predmestí a von vychádzať za Einsteinovou ulicou neďaleko obchodného domu Átrium, kde by sa mal napojiť na existujúcu železničnú trať, ktorá pokračuje na stanicu Petržalka a do Viedne. Vlaky by mali na tejto trase premávať každých dvadsať minút.
Čiže konečne informácia aj o frekvencii spojov, každých 20 minút nie je sice 15, ale na S-bahn sa to dá zniesť. Dúfam, že tých 20 minút nie je aj s TGV/ICE, prípadne nákladným (aj keď tie tam asi jazdiť nebudú)