Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BMko #71220:
Pre MHD lepsie, pre zeleznicu horsie. Myslim si, ze aj tak tam nebude vedena ziadna trolejbusova linka.
Reakcia na: intony.sk #71219:
1 moze, ale myslim ze by moc velky vyznam nemala.. 6-ka obsluzi Obchodnu a Spitalsku, 1-ka len Spitalsku... ano 1 ide az do Dubravky ale v tom pripade clovek pouzije radsej bus.. jednoducho pri 1-ke tomu davam nulovu sancu.. pri 6-ke aspon tu 10%-nu.. ale kazdopadne som proti tejo trati.. fakt radsej spojit Vajnorsku a Raciansku cez Riazansku..
Reakcia na: ufo #71195:
krizovatka zeleznica , trolejbus je lepsie riesenie ako dementne vecne prestartovanie
Reakcia na: SDX #71217:
Prečo 6 môže ku Koloseu a 1 nemôže ?!
Reakcia na: fefe18 #71215:
Solarisy na dlhace? Nestacia tam 18-metrove t-busy tak tam chces poslat 15-metrove a-busy?
Reakcia na: ufo #71214:
Len ti hovorim ze busy tam ist nemozu, lebo je totalne zbytocne tam posielat dalsie vozy... najidealnejsie by boli duobusy (nie "duobusy")... ale to by chcelo cash..

Re #71212 Kami:predlzenie trate ku Koloseu je podla mna sprostost.. neviem kto by to vyuzil.. este mozno za cias 6-ky by to slo... mozno by sa to dalo spravit s takymto linkovanim:
1 - namiesto na ZST Nove Mesto do Jurajovho Dvora
4 - Hlavna Stanica - Obchodna - tunel - Karlova Ves (rychle spojenie Hlavnej Stanice a KV)
6 - obnovit a predlzit ku Koloseu
13 - zrusit..
ale aj tak mam pochybnosti o rentabilite takej trate... potom uz radsej spojit POLUS CITY CENTER a Riazansku..
Na 133 by kludne mohli chodit dlhe busy, vsak rano vacsina ludi na DD cestuje z kopca dole a smerom na DD ide minimum ludi , keby isiel dlhy bus trikrat za den hore na DD nic by sa mu nestalo , trolejbusy z 133 by dali na 33 , lebo aj tak rano chodi na 33 jeden autobus ( zv dd ) , mimochodom neviete mi nahodou povedat , na koho sa mam obratit , ked chcem aby dali nezmyselnu zastavku Pri podchode na znamenie ???- uz mi leze na nervy - skoro nikdy tam nikto nevystupi a furt tam musia stat tjrolebusy aj busy. Strata casu a zbytocneho rozbiehania. Vsak , ked bude chciet niekto vystupit, tak si zazvoni, vsak nato su tie tlacitka v 25 tr a Tambusoch, alebo sa mylim ???
poslat tam solarisi.... ? ? ? ? ale aj tych je malo...takze nic... ? ?
Reakcia na: SDX #71211:
Mna tam nenapada posielat nic, nie je to v mojej kompetencii. ?
To bol len taky navrh, ze ked uz 133, tak s busmi. Samozrejme je otazka, kde ich vziat.
Nuz 15Tr ma 2 hnane napravy, slusny vykon a poruchovost nie je vyssia ako u inych vozidiel podla mna. Idealne vozidlo do kopcov ako su DD.
Reakcia na: ufo #71195:
v tomto pripade nie su vhodne klbove autobusy. Tak ako sa trapi diesel teraz na rovine (je slaby), klasicky klbak by sa zas nadmerne opotrebovaval v kopci na DD.

Re #71201 SDX: trolejovat Vajnorsku je hlupost, tam uz trolej je - elektrickovy. Skor by sa oplatilo predlzit elinu az k exIkea, ako sa tu uz raz spominalo (jednoduche predlzenie L1).
Reakcia na: ufo #71208:
na 133 byvaju nasadzovane vozidla z 33, takze poobede by to muselo tahat hore kopcom plno ludi.. nie, tam musia zostat T-Busy.. a dufam ze ta nenapadla uchylnost na 33 posielat kratke busy...

Re #71207 Valec: Pretoze elektricky nezvladaju napor, pretoze trolejbusy obsluhuju miesta kam elektricky nejazdia a dalo by sa dostat bez prestupu aj na miesta kam nejazdia, rychle spojenie Vajnorska - Hlavna Stanica....
Reakcia na: ufo #71208:
taka 2605,alebo 1615...pokial su v poriadku...tak nemaju problem ist hore kopcom aj z balikom,,,ked sa jazdi 98...s balikom..a na najazde na pristavni most je zapcha...z petrzalskej casti...kde je to myslim dost do kopca...tak tam neni vobec problem sa rozbiehat...a navise sa tieto motori z ofukom ani tak nehreju...takze v lete by tiez asi nebol problem...zaklad je motor...a moze tam chodit ...aj stari ikac...
Reakcia na: ufo #71208:
Riešenie je to ako písal KLF, aj tak sa mi zdá ako priveľký luxus, totiž rozdiel je jedno záložné vozidlo ako stiahnutie kĺbových busov z inej linky, kde nepremávajú len ráno a to navyše len jedným smerom.
Reakcia na: yves #71199:
133 chodi len rano a plna byva dole kopcom ? .
Inak klbovy bus tam siel ako zalozny x-krat a plny. Nebolo poznat, ze by bol siel pomalsie ako plny 12m bus.
Reakcia na: SDX #71201:
Načo súbeh s električkou? To už radšej okolo OD Slimák a po Pionierskej na Kramáre.
Reakcia na: Ike #71205:
sorry , to bolo KLFovi 😃
Reakcia na: SDX #71201:
lenze to je uz nemozne... pretoze s NDS sa nikto o takejto alternative nebavil, a podjazd pod (buducu) dialnicu D2 je postaveny tak ze presne splna normy.... ak by sa tam dali troleje, tak by nesplnal normy.... i ked, viem ze u nas by boli schopni to zatrolejovat bez podjazdu, nasadili by tam duobusy a tie by si na podjazd prepinali na dieslovy agragat 😃
Reakcia na: SDX #71201:
komu? rozhodne 25Tr..... nasadzovanie 25Tr na trat na aku chodia, je ako ist s Porsche Carrerou jazdit offroad...
25Tr je luxus, este k tomu sa s nim zle zaobchadza...
oprava #71201 SDX: ...a prave po pripadnom...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.