Jemu totiž nevyhovuje ani jedno. 95+13 je lotéria (čo uznávam že je) a 99+93 zásadne odmieta, pretože jazdiť na juh, keď chce ísť na sever, sa mu zdá neprípustné. Preto je nútený cestovať 95+83+93. Pričom ale odmieta vyraziť o jeden spoj skor v prípade, že by nejaký prípoj nestihol, pretože nutne musí doraziť tri minúty pred odchodom vlaku. Že si vobec derieš klávesnicu. ?
Re #85593 d3k0: Pravdu mu vravíš ale na druhej strane mnohé z tých prestupov vôbec nenadväzujú a to hlavne cez víkend. Napr ranné (4-6 hod) "prípoje" cez víkend 95 + 83 sú robene tak natesno že prázdna L83 prejde rýchlo od DD k Nám. hraničiarov a nepočká na L95 ktorá stojí na križovatke, a stáva sa to pravidelne
Pravdu mu vravíš ale na druhej strane mnohé z tých prestupov vôbec nenadväzujú a to hlavne cez víkend. Napr ranné (4-6 hod) "prípoje" cez víkend 95 + 83 sú robene tak natesno že prázdna L83 prejde rýchlo od DD k Nám. hraničiarov a nepočká na L95 ktorá stojí na križovatke, a stáva sa to pravidelne
Trosku drahe riesenie, najma ked medzi SAV a Prokopa Velkeho zarucene povezie vzduch. To uz radsej nejaku 188 (ex 88) s 30 min intervalom a 1x vodic na 1x SOR BN 9.5 (pre dochodcov) pocas celeho tyzdna
Själavrak:
K 83/99 - ok, sorry. Kazdopadne, neviem, odkial mas, ze sa uvazuje nad presmerovanim 83 do Ovsista - uvadzalo sa, ze sa zmenia trasy 83 a 84 - nic viac. Takze len pre info - 83 pojde k Technopolu a nie do Ovsista.
a keby si uz just chcel tu Hlavnu stanicu, tak:
Kutlikova -> Hl. st. = 98+93, 99+93, 95+13
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Hl. st. = 99+93, 95+13
Hrobakova -> Hl. st. = 95+13
Nam. hraniciarov -> Hl. st. = 95+13, 83+93
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Hl. st. = 83+93
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Hl. st. = 80+93
Odporucam najskor sa naucit cestovat teraz, nepisat zavadzajuce informacie, a potom navrhovat zmeny... A este mi neda nedodat, ze ked bola ta 81 taka super, neviem preco CityLink so svojou verziou 81 odisiel do teplych krajin, pretoze im tym nik nejazdil... Ved za taku super linku sa oplati dat par korun navyse
Prototyp NB 18 prišiel s viacerými závadami a nedostatkami, takže než sa začne objednávať vo veľkom, tak by som trval na zapracovaní pripomienok a požiadaviek prepravcu. A DPB MUSÍ v tomto prípade nespať a aktívne navrhnúť zmeny, inak to zasa dopadne ako už veľa veci predtým... Následne by sa mal testovať DRUHÝ prototyp, prípadne malá overovacia séria a až na potom, po úspešnch testoch objednávať veľké série. Vyzreté sériové vozy osobne očakávam až budúci rok na sklonku leta, prípadne na jeseň. Všetko záleží od toho, aké podmienky DPB dá, ako rýchlo ich výrobna spracuje a ako dopadnú ďalšie testy. Chcem povedať, že na rozidiel od MANov, Mercedesov, Citelisov a pod je SOR NB 18 jediný prototyp a vôbec prvý kĺbový autobus od SORu. Takže nejedná sa o predvádzanie, ale o skutočné testovanie NOVEJ a EŠTE NEOVERENEJ koncepcie vozidla. Dúfam že nikto nesníva o tom že už na jar sa budeme voziť v desiatkách týchto vozov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.