Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Velka pochvala za tento update hoci pravdou je ze po jeho dopozerani mi je trochu smutno.. ?

? ? ?
Reakcia na: aquila #117019:
Hmm, prečo potom nejazdí všetko na benzín?
CO2 nevadí ako nevadí, určite to nie je hodné súčasného humbugu, ale aromatické uhľovodíky sú rovnakým kancerogénom ako mikročastice.
Reakcia na: TeBeCe #117024:
Tak potom prečo neponúkli Conecto, mohlo ich byť za tie isté peniaze viac...
Reakcia na: Ámos #117022:
A dokonca má aj štyri dvere. ?
Reakcia na: TeBeCe #117024:
? som si nevsimol
Reakcia na: Ámos #117022:
http://www.mercedes.com.tr/Internet/TR/Ticari_Araclar/Otobus/Conecto/Genel_Bakis/
Po turecky neviem, ale pisu o dvoch dlzkach 12 a 18 metrov a kapacite 104 a 148 osob/cestujucich.
Reakcia na: S499.1023 #117018:
mozno sa mercedes prihlasil s tymto http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/buses/home/products/new_buses/oc_500_lf.html
A DPB ponukne ze tomu mozu dat skrinu Karosy B732 a B741. ?
Planuje DPB zmenit CP linky 901 od 14.12.2008??? Teraz su autobusy robene na pripoj k vlakom linky S8, od 14.12. sa prichody vlakov posunu o 6 minut neskor, cize ak by zostal terajsi grafikon 901 nezmeneny, pripoje by uz neboli
Reakcia na: S499.1023 #116975:
ako uspesny riesitel krajskeho kola chemickej olympiady a svojho casu fanda anorganickej chemie, ktory v laboratornych podmienkach "krakoval" a "destiloval" ropu .. ti moze povedat, ze vyroba nafty JE drahsia 😉

a to prave preto, ze sa oddeluje pri vyssich teplotach, mas tam viac svinstva a prave to "vycistenie" nafty je na tom drahe...

vyroba nafty je podla typu ropy o 10 az 20% drahsia .. 😉

aromaticke uhlovodiky ti v principe nevadia .. ani CO2 ti nevadi .. to produkujes aj ty.. ale mikrociastocky ti rozdrbu bunky tak, ze nebudes chapat 😉

co sa tyka spotrebnej dane, to je len poslednych doslova par rokov u nas, na zapade bohuzial maju nizsie spotrebne dane na naftu .. co je tragedia...

nic tiez dufam, ze to budu mercedey, aj ked pojdu z turecka 😉
Reakcia na: Ámos #117003:
Nie. Porovnateľné je NP Conecto a Citaro. Ale, pokiaľ som vygooglil, tak New Conecto G ešte neexistuje a Mercedes ho asi ani veľmi nechce tlačiť.
Reakcia na: Valec #117004:
Asi preto, že zo začiatku získali skúsenosť, že pri odchode zo zastávky na signál "Voľno!" na predzvesti potom mohli na križovatke pekne čumákovať celý cyklus na "gule naležato". Ale inak je predzvesť informatívna značka a ako taká se nedá veľmi "nedodržiavať" ? .
Reakcia na: Sati #117015:
Však už v BA novinách to bolo písané keď tu bola 24Tr na prezentácií na nám. SNP, že je to POMOCNÝ DIESEL AGREGÁT. Na to ani netreba dopravné vzdelanie, alebo mať Ing. titul aby to človek pochopil. Stačí vedieť čítať. Alternatívy s ktorými sa tam uvažovalo pri ktorých by mal diesel agregát byť v prevádzke boli výpadok prúdu, presun na nenapojenú trať ako na DD je, nie však do prevádzky ako náhrada za autobus. Bohužiaľ tam nespomenul nikto, že sa neodporúča časté štartovanie diesel agregátu. Asi nikto zo Škody a Irisbusu nepredpokladal, že sa nájde taký magor. A našiel sa ? motyka vystrelila ?
Reakcia na: luky133 #117013:
tak ten motor co tam je ma sluzit na to aby prepravil tu 25 Tr prazdnu na trat a tam po cely cas jazdil z brčkami na drute uz to tu pisem x ty krat
Reakcia na: Sati #117012:
Mňa to pobavilo v kontexte, že 15ročné vozidlá zaskakujú za 1 až 2 roky staré vozidlá, ktoré v podstate ich majú nahradiť a rovnako v prípade vozidiel nasadzovaných na 70,88 a 96 za Solarisy.
Reakcia na: Sati #117007:
Veď mne by tam stačili kĺbaky, len sa hovorila predzvesť, že oni nemajú výkon na to aby "vyšlapali" taký kopec. A pritom som sa čudoval ako je možné, že na zálohe sa niekedy sem tam objavil kĺbak ešte keď ani o TR sa nerozhodovalo. Ale je tam jedna pravda pozrite sa testovali tam Solarisy a aj CapaCity a zistilo sa, že majú abnormálne vyššiu spotrebu než kebyže jazdia v Petržalke napr. a to je logické preto sa aj upustilo z 32jky posilňovanej 15m vozami a aj kvôli tomu, že 32 potrebuje len niekedy kapacitne posilniť. Napr. 32 by stačila posilňovať počas nejakých akcií na jej trase napr. keď je zadarmo Botanická záhrada, ZOO a iné. Vtedy by tam mohli nasadzovať povedzme 15m busy. A k tým 25Tr tam sú potrebné. Vieš si predstaviť, že by tam jazdili 18m busy, ktoré majú vysokú spotrebu? A ak viem ani testy s 18m TAM-BUSom nedopadli dobre hneď sa pokazil... ? A zase 15Tr by bolo trošku divné doťahovať každý deň v počte 7ks... 25Tr by neboli poruchové kebyže je trať napojená na druhé. A prvé mesiace keď tu začali premávať trolejbusy vodiči boli až tak lenivý, že keď im spadli palice išli na diesel. motor a kašlali na nahodenie. Ja som tak zažil sme išli smerom hore a traťávi opravovali na zákrute pri generátore trať a vodič musel zapnúť diesel lebo mu spadli palice keď to chcel prejsť a ledva sme tým tempom vyštverali a na zástavke nahadzoval palice, ale chudákovi po chvíli zase spadli a tak šiel na ďalšiu zástavku na diesel agregát a neskôr zase spadli, ale už normálne vystúpil a nasadil ich a nechcel ísť na dieselaregát na ďalšiu zástavku. Tento diesel agregát čo majú je úplne slabý na to aby zvládol DD a aj preto počas výluk sú nasadzované normálne 18m busy. Vlastne 25Tr boli kúpené len pre to lebo nechceli trať napojiť na ostatnú...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.