Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #117022:
A dokonca má aj štyri dvere. ?
Reply on: TeBeCe #117024:
? som si nevsimol
Reply on: Ámos #117022:
http://www.mercedes.com.tr/Internet/TR/Ticari_Araclar/Otobus/Conecto/Genel_Bakis/
Po turecky neviem, ale pisu o dvoch dlzkach 12 a 18 metrov a kapacite 104 a 148 osob/cestujucich.
Reply on: S499.1023 #117018:
mozno sa mercedes prihlasil s tymto http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/buses/home/products/new_buses/oc_500_lf.html
A DPB ponukne ze tomu mozu dat skrinu Karosy B732 a B741. ?
Planuje DPB zmenit CP linky 901 od 14.12.2008??? Teraz su autobusy robene na pripoj k vlakom linky S8, od 14.12. sa prichody vlakov posunu o 6 minut neskor, cize ak by zostal terajsi grafikon 901 nezmeneny, pripoje by uz neboli
Reply on: S499.1023 #116975:
ako uspesny riesitel krajskeho kola chemickej olympiady a svojho casu fanda anorganickej chemie, ktory v laboratornych podmienkach "krakoval" a "destiloval" ropu .. ti moze povedat, ze vyroba nafty JE drahsia 😉

a to prave preto, ze sa oddeluje pri vyssich teplotach, mas tam viac svinstva a prave to "vycistenie" nafty je na tom drahe...

vyroba nafty je podla typu ropy o 10 az 20% drahsia .. 😉

aromaticke uhlovodiky ti v principe nevadia .. ani CO2 ti nevadi .. to produkujes aj ty.. ale mikrociastocky ti rozdrbu bunky tak, ze nebudes chapat 😉

co sa tyka spotrebnej dane, to je len poslednych doslova par rokov u nas, na zapade bohuzial maju nizsie spotrebne dane na naftu .. co je tragedia...

nic tiez dufam, ze to budu mercedey, aj ked pojdu z turecka 😉
Reply on: Ámos #117003:
Nie. Porovnateľné je NP Conecto a Citaro. Ale, pokiaľ som vygooglil, tak New Conecto G ešte neexistuje a Mercedes ho asi ani veľmi nechce tlačiť.
Reply on: Valec #117004:
Asi preto, že zo začiatku získali skúsenosť, že pri odchode zo zastávky na signál "Voľno!" na predzvesti potom mohli na križovatke pekne čumákovať celý cyklus na "gule naležato". Ale inak je predzvesť informatívna značka a ako taká se nedá veľmi "nedodržiavať" ? .
Reply on: Sati #117015:
Však už v BA novinách to bolo písané keď tu bola 24Tr na prezentácií na nám. SNP, že je to POMOCNÝ DIESEL AGREGÁT. Na to ani netreba dopravné vzdelanie, alebo mať Ing. titul aby to človek pochopil. Stačí vedieť čítať. Alternatívy s ktorými sa tam uvažovalo pri ktorých by mal diesel agregát byť v prevádzke boli výpadok prúdu, presun na nenapojenú trať ako na DD je, nie však do prevádzky ako náhrada za autobus. Bohužiaľ tam nespomenul nikto, že sa neodporúča časté štartovanie diesel agregátu. Asi nikto zo Škody a Irisbusu nepredpokladal, že sa nájde taký magor. A našiel sa ? motyka vystrelila ?
Reply on: luky133 #117013:
tak ten motor co tam je ma sluzit na to aby prepravil tu 25 Tr prazdnu na trat a tam po cely cas jazdil z brčkami na drute uz to tu pisem x ty krat
Reply on: Sati #117012:
Mňa to pobavilo v kontexte, že 15ročné vozidlá zaskakujú za 1 až 2 roky staré vozidlá, ktoré v podstate ich majú nahradiť a rovnako v prípade vozidiel nasadzovaných na 70,88 a 96 za Solarisy.
Reply on: Sati #117007:
Veď mne by tam stačili kĺbaky, len sa hovorila predzvesť, že oni nemajú výkon na to aby "vyšlapali" taký kopec. A pritom som sa čudoval ako je možné, že na zálohe sa niekedy sem tam objavil kĺbak ešte keď ani o TR sa nerozhodovalo. Ale je tam jedna pravda pozrite sa testovali tam Solarisy a aj CapaCity a zistilo sa, že majú abnormálne vyššiu spotrebu než kebyže jazdia v Petržalke napr. a to je logické preto sa aj upustilo z 32jky posilňovanej 15m vozami a aj kvôli tomu, že 32 potrebuje len niekedy kapacitne posilniť. Napr. 32 by stačila posilňovať počas nejakých akcií na jej trase napr. keď je zadarmo Botanická záhrada, ZOO a iné. Vtedy by tam mohli nasadzovať povedzme 15m busy. A k tým 25Tr tam sú potrebné. Vieš si predstaviť, že by tam jazdili 18m busy, ktoré majú vysokú spotrebu? A ak viem ani testy s 18m TAM-BUSom nedopadli dobre hneď sa pokazil... ? A zase 15Tr by bolo trošku divné doťahovať každý deň v počte 7ks... 25Tr by neboli poruchové kebyže je trať napojená na druhé. A prvé mesiace keď tu začali premávať trolejbusy vodiči boli až tak lenivý, že keď im spadli palice išli na diesel. motor a kašlali na nahodenie. Ja som tak zažil sme išli smerom hore a traťávi opravovali na zákrute pri generátore trať a vodič musel zapnúť diesel lebo mu spadli palice keď to chcel prejsť a ledva sme tým tempom vyštverali a na zástavke nahadzoval palice, ale chudákovi po chvíli zase spadli a tak šiel na ďalšiu zástavku na diesel agregát a neskôr zase spadli, ale už normálne vystúpil a nasadil ich a nechcel ísť na dieselaregát na ďalšiu zástavku. Tento diesel agregát čo majú je úplne slabý na to aby zvládol DD a aj preto počas výluk sú nasadzované normálne 18m busy. Vlastne 25Tr boli kúpené len pre to lebo nechceli trať napojiť na ostatnú...
Reply on: geodeath #117010:
mna to nepobavilo ja som vedel ze ikace a karosy to zvladnu
Reply on: qwix #117008:
? ? ? mas pravdu tu sa nejde objednavat 20 ks pre MHD horna dolna ale 240 ks co je pre obidve znacky objednavka ako lusk im nejde len to ze dodat tychto 240 ks v dobrej kvalite ale ide im aj o dobrre meno do buducna ze sa dokazali z takouto objednavkou popasovat a mozu potom DPB Ba pouzivat na referencie do buducna co bolo aj jednou z podmienok co chcel DPB aby vyrobca predlozil ❗ ?
Reply on: Sati #117007:
? to je to čo pobavilo nejedného človeka, že aj Ik a Karosy to tam zvládali ? no ale poruchovosť bola spôsobovaná najmä tým štartovaním diesel motora pred Molecovou a za krátko jeho vypnutie nie?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.