Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #240568:
Málo sedačiek a všeobecne nevhodné usporiadanie pre medzimestskú prepravu. Je dôvod prečo sa to volá mestský autobus 🙂
Reakcia na: Trammat #240567:
Doplatok do prvej triedy je možné si dať vrátiť, aj za časť úseku, ak v ňom nebola radená. Už som to v minulosti robil. Je to byrokratický proces nehodný tej sumy čo som potom dostal, ale išlo mi o princíp.
Všetky tabule na KVD radiále neukazujú vysokopodlažné spoje .. predpokladám že obdobný problém je aj v meste...
Reakcia na: 810zssk #240565:
V čom vidíš pri mestských problém?
Reakcia na: S499.1023 #240563:
Tak neviem, ako by sa kompetentné inštitúcie tvárili na dlhodobú neochotu vracať časť cestovného za odrieknuté medzištátne vlaky. A neviem, ako to je v prípade zníženej kvality, ale keď raz namiesto pendolina v úseku Košice - Kráľova Lehota - Košice išla 861, tak ani cestujúcim v prvej triede s lístkom zakúpeným u zssk nič nebolo vrátené.
Reakcia na: 810zssk #240565:
Je vlastne na Slovensku aspoň nejaký LE kĺbový voz alebo vôbec žiadny?
Reakcia na: Ike #240557:
Ak si dobre pamätám, 120 zvládli bez NADiek, tak verím že to podobne bude aj tu.

Čo sa týka vhodných vozidiel, na hradenie vlakov na nosných linkách by boli najlepšie kĺbové LE vozidlá, ale tie na Slovensku prakticky nie sú. Určite sa mi nepáči ani idea mať tam mestské vozidlá.
Reakcia na: 810zssk #240541:
Zmluvy.
Reakcia na: Trammat #240538:
Čo to znamená "sa z toho ani nedostane"?
Reakcia na: Ike #240537:
No veď "meniť" znamená aj "zmenšovať" a hlási sa to práve preto, aby tí, čo si odskočili na čapované, nemohli potom vŕzgať.
Reakcia na: Joyki #240523:
Ak to Čeklísanom nevadí...
Reakcia na: Salomon #240521:
Keď Landererová, tak aj Čulenová.
Reakcia na: Peon #240535:
Pravdepodobne sa buď ukázalo, že z toho prípojného vlaku nikto neprestupuje, alebo sa meškanie zväčšilo tak, že čakanie už nemalo cenu. Ono ťažko niečo konkrétne odpovedať, keď nepovieš dátum, čas, číslo vlaku.
Inak podľa intenzity reklamy mám pocit, že vlajkovou loďou ZSSK je autovlak do Chorvátska 😂
Reakcia na: 810zssk #240553:
Ak to bude business as usual, tak mám vážne obavy, že okrem čakania na prednosť iným vlakom hrozí aj NAD v podobe vysokopodlažných diaľkových zájazdových autobusov. Lebo, však čo iné potrebuje priemerný komjuter. Chápem, že zohnať mestský autobus so záznamovým zariadením asi nie je úplne ľahké (ale ani nie nemožné) a že takéto vozidlo má nižší komfort jazdy, ale zase je to vykompenzované vyšším komfortom nástupu/výstupu.
Reakcia na: 810zssk #240553:
Obávam sa, že v MDV občas ani netušia čo znamená IDS. 🙃
Reakcia na: barack40 #240549:
Ale ja by som to nestaval do kontrastu.

Normálny dopravca by riešil NAD za všetky nepokryté spoje. Zlé je, že na to ZSSK pri osobákoch kašle, nie to, že aspoň v medzinárodnej doprave sa snaží poskytovať normálne služby.
Reakcia na: merice #240533:
Nie je to linka 163, ten bezdomovecký expres z Račka? 😃
Reakcia na: Ike #240550:
Určite súhlasím že rozbíjanie celej regiodopravy kvôli EC je nesprávne. A neviem ako si MDV predstavuje fungovanie IDS, najmä počas reko 110ky, ak osobáky jazdia náhodne - očakávajú snáď že podobne náhodne budú jazdiť aj regiobusy ktoré budú čakať kým dá Os prednosť 32 iným vlakom?
Reakcia na: barack40 #240549:
Ono by ani nebolo nutné mať nejakú dohodu. ZSSK ako dopravca v IDS môže cestujúcim vydať lístky platné aj na MHD a stále by to asi bolo lacnejšie ako tá NAD.

(A len aby bolo jasné, ja s tebou súhlasím, nepísal som to preto že by som mal nejaký problém s tvojim argumentom :))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.