Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ma178rek #2787:
V zásade nad cez Parndorf asi prakticky naozaj nie je možná, keďže stojí celá tá linka. Najefektívnejšie by sa mi javilo zaviesť plnohodnotnú NAD do Marcheggu (namiesto tých 5 či koľko párov čo je tam denne). Tá nikdy nebola obmedzená a teda nevidím dôvod aby tam viac autobusov nejazdilo - chápem že OBB potrebujú busy inde, ale v bratislavskom regióne sa NADky nezavádzali, takže zo strany ZSSK by snáď niečo zorganizovať išlo.

Druhá možnosť by bol ten Wolfsthal ak by sa s OBB dohodlo nejaké tarifné opatrenie.
Reply on: Color #2786:
Toto si myslím, že bude skôr otázka na OeBB ako ZSSK
Reply on: Color #2789:
Podľa webu OeBB S7 premáva, takže by pre spojenie do Viedne stačila NAD do Wolfsthalu. Otázka ale je, že či sú vôbec nejaké voľné použiteľné autobusy (napr. mohli byť využité na prepravu evakuovaných osôb)
Reply on: rosomak44 #2788:
To dáva zmysel, no Viedeň je dosiahnuteľná, preto by som očakával, že sa s tým dopravcovia vyrovnajú nejako lepšie než zastavením premávky, resp. posielaním ľudí cez Břeclav.
Reply on: Color #2786:
Nebude to preto, že diaľkové linky premávajú po diaľnici, ktorá je zjazdná, zatiaľ čo bus namiesto vlaku by musel na miesta, kde to zjazdné nie je? Aj v Rakúsku je dosť zaplaveného.
Reply on: Color #2786:
Predpokladám že niekde pri staniciach železničných by bol problém zastaviť, ale tak lepšie sa vyhovoriť ako zariadiť NAD 😉
Čo je toto za výhovorku ZSSK, keď medzi BA a Viedňou úplne v pohode premávajú SL, Flix aj žlťák?
Reply on: zakaznik #2783:
Pritom mesto je plné adolescentov na bicykli.😂 😂 😂 Ale vážne, to ako sa "buduje" cykloinfraštruktúra v meste na mnohých miestach vyzerá ako sadizmus alebo zlomyseľnosť voči cyklistom, chodcom aj vodičom. Umelo vytvorené nebezpečné situácie, ktoré tieto tri skupiny úmyselne vedú do zbytočného konfliktu. Cyklopruh je ukážkový príklad, ale deje sa to všade.

Zároveň neexistuje žiadna osvetová kampaň Magistrátu, ktorá by verejnosť upozorňovala a už vobec žiadne vynucovanie dopravných pravidiel.

Uvediem príklad: Na Novom moste (most SNP) sú na oboch stranách lávky pre peších, ktoré využívali aj cyklisti. Zničoho nič jednu lávku (tú smerom ku Karlovej Vsi) označili ako cyklocestu a druhú (smerom k Eurovei) ako chodník pre peších. Aj cyklisti aj chodci samozrejme ďalej využívajú obe, pričom chodci často idú po celej šírke, alebo sa fotia a robia neočakávané zmeny smeru. Nie sú tam žiadne dodatočné výrazné tabule, ktoré by cyklistov aj chodcov naviedli na "správnu" stranu a nikdy som tam nevidel Mestskú políciu, ktorá by ľudí usmerňovala. Ak k tomu pridáme bláznov jazdiacich rýchlo na elektrických kolobežkách a upravených elektrických bicykloch, tak máme vzorový príklad, ako niekto vyrobil konfliknú zónu.

Ak by na Magistráte riadil cyklistickú politiku niekto s napojením na ľavicovo anarchisticko marxistické kruhy, neschopný sa uživiť v súkromnej sfére, tak by to vyzeralo takto. Títo ľudia potrebujú spoločenský konflikt, aby mali pracovné miesto hradené z verejných peňazí.
O tom, že to s tou cykloinfraštruktúrou a jej budovaním pokrivkáva, to je realita. Ale zvaľovať jej poddimenzovanosť na psychické problémy mládeže je naozaj za vlasy pritiahnuté. Mládeži yebe v prvom rade zo sociálnych sietí. Svoje urobili aj tie covid obmedzenia, kedy sa stali ešte viac izolovanejší a ešte viac závislí na sociálnych sieťach. Bratislava je jedno z mála miest na Slovensku, kde sú veľké možnosti na bezpečné pestovanie športu v podobe bicykla. Dokázali to aj ročníky, ktoré vyrastali pred rokom 2000, kedy jedinou cyklocestou bola dunajská hrádza. Mňa osobne odchovala v rokoch 1995-2000 v čase puberty. Celé je to len o tom, že dnešná mládež je lenivá, znudená, rozmaznaná a z toho plynú potom aj tie psychické problémy. A hlavne k tej lenivosti ešte prispievajú tie e-haraburdy, kde už človek nemusí vôbec vyvinúť žiadne úsilie, však motor dodá watty. Stačí iba pomaly točiť nohami. Však treba si pestovať tie vybudované špeky.
Reply on: andy27 #2782:
A je to tu. Kto je proti vallovinám, chce aby si tínedžeri siahali na život.
Odporúčam prečítať pre pochopenie stupňa vyšinutosti Magistrátu:
https://mib.sk/mib-talk-preco-nebicyklujeme/
Reply on: Color #2778:
Najlepší je 2870. Na prednom čele má nový font ale na boku a vzadu ešte nie, ako keby aj samotní pracovníci si uvedomili že je to úplne zbytočná práca 🤣

Teraz ani neviem či som v Bratislave alebo niekde úplne inde. To sa bez integrovaného fontu ani nedá usúdiť 😢
Reply on: Color #2778:
V Petržalke jazdí samý vrak ale hlavne že vizuál IDS BK sa dodržiava! Tu zásadne riešime dôležité veci 👌🏻
Polovičatá polozbytočná práca, a ešte je ten nový font aj hnusný.
Reply on: zakaznik #2776:
A čo tam vlastne bude?
Tak po tom, čo na Suchom mýte v júli prášili turistom do xichtu, tak CELÝ MESIAC AUGUST tam bola nainštalovaná táto umelecká inštalácia. 🤔 Napadajú mi dve vysvetlenia:
A) majú sebareflexiu a rozhodli sa neprášiť turistom do xichtu
😎 robí na tom ten istý projektový menedžer, čo na petržalskej električke

Nechám to každému na individuálne posúdenie.
Medzitým v Južných Čechách majú takúto pikošku:
https://www.jh.cz/filemanager/files/3683575.pdf
V cestovnom poriadku výlučne na letné prázdniny má inak normálne jazdiaca linka len jeden spoj s dvomi zastávkami na okraji mesta o polnoci na štedrý deň.
Reply on: zakaznik #2773:
určite by bolo dobré sa pozrieť, ako Mesto uplatňuje ukladanie zmluvných pokút a ich vymáhanie ako aj spôsob, ktorým rieši uplatňovanie poistných náhrad za ujmy/škody na majetku Mesta či ním vlastnených organizácií/subjektov .... ale asi chcem veľa 🤔

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.