Toto zvýšenie bolo absolútne nedostatočné a iba podliezanie sa nižšej dementnej vrstve sprostých babiek a mamičiek, ktoré nedokážu zarobiť . Treba to spraviť minimálne na 10€ za 30 minút. 24 hodín dať na 200€ nech sa dementné mamičky pokakajú . To že nemajú toľko peňazí je iba ich problém, nikoho iného. Všetko sa dá keď sa chce. A myslím si osobne, že by chudobní mali platiť vyššie dane ako bohatí. To ako vážne tu ideme zaťažovať úspešných bohatých ľudí?
cielom elektronickych tabul je informacie o najblizsich odchodoch a mimoriadnych oznamoch. zatial som tam nevidel pre kazdu linku vypisany zoznam nasledujucich zastavok. mozno preto ten grafikon. a mozno preto to tak funguje aj v zahranici. ci?
tak načo inštalujeme tabule, keď tam je grafikon? a načo označujeme linky keď je grafikon? tupý argument. a keď na zastávku príde linka -> smer Prokopa Veľkého tak nie je čas študovať grafikon 201 a 202, že čo to je za linku. Ja si viem zistiť o akú linku ide, to nie je problém. Problém to môže byť pre cestujúcich, ktorí stále majú ,,strach" z dojazdov aj keď sú normálne označené. Bežne sa stáva, že na zastávke zastaví 201 smer Hl. St. a 201 smer Prokopa V. a všetci ľudia sa natlačia do 201, pričom v dojazdovke ideme 2-3 ľudia. Týmto spôsobom ešte ľudí prestane používať tieto spoje, keď vôbec nebude jasné kam spoj ide.
Na záver len podotýkam, že dnes už na el. tabuli Toryská svietil dojazd 201 ako ,,-> 201 Prokopa Veľkého". Téma je tým pádom uzavretá ako ďalej bezpredmetná
aj ja ti budem oponovat. cestovne sa nedvihalo niekolko rokov, no paliva boli pri tejto cene mozno pred dvomi - tromi rokmi. ale co nebolo v sucasnych cenovych relaciach:
- mzdy
- vacsie technicke investicie
- prevadzkove naklady (elektrina, vodne/stocne,...)
- nove vozidla
- nahradne diely + spotrebny material
... mnoho tychto veci islo na nove - vyssie financne hodnoty za poslednych 5 rokov, to nikto nechcel, aby sa dvihlo cestovne. vsak co, co na tom, ze aj na mzdy vodicov a ostatnych zamestnancov treba peniaze, atd. ...
"paliva idu hore stale" - s tymto ti budem oponovat, paliva (aspon ich ceny pre maleho koncovehoi spotrebitela) sa len vratili na uroven ktoru uz mali pred par rokmi....
akurat ze v casoch ked paliva lacneli, nikoho kvoli tomu nenapadlo ze by mohlo ist dole cestovne....
ano, tam je problem aj s tym, ze je tam priecestie. a ked ho prejdes, tak sa nedostanes odbocit na ruzinovsku, kedze ta nepusti kolona aut od trnavskej cesty, kedze tiez sa uvolnil stupel po prejdeni vlaku. osobne si myslim, ze otvorenie zvysnych usekov D4/R7 trochu polavi vsetkym usekom, lebo kopa aut prejde na gagarinku, kedze ta sa trochu uvolni tiez. a nielen ta. kopa tranzitu jednak obide bratislavu a kopa aut zmizne napriklad z centra priamo z pristavnej na samorin a podobne. beriem to tak, ze ked netecie, aspon kvapka. ked nie mlada, aspon babka.
aktuálne neprejazdná Štefánikova smer na stanicu, nehoda tbus vs. os auto, sú tam všetky záchranné zložky, cesta na stanicu veru ťažká.....tvoria sa kolóny a zdržanie, neprejazdné sú vraj všetky pruhy
Zaujímalo by ma, čo za idiota v dpb vymyslelo, že sa dojazdy 201 a 202 na Prokopa Veľkého budú na elektronických tabuliach (a tým pádom aj na IMHD tabuliach) označovať ako linka ,,->"? Keby tá dojazdová trasa bola rovnaká tak ok, ale toto je nonsens. Tým pádom je informácia o takomto spoji na elektronickej tabuli zbytočná, nakoľko jej výpovedná hodnota je blízka 0 (dá sa z nej vyčítať, že spoj obsluhuje zastávky v trase Čiližská-Prievozská, následne neurčenú zastávku Miletičova a niektorú zo zastávok Pod stanicou, a potom obsluhuje zastávky Sokolská-Prokopa Veľkého. Nič viac
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
NttOmg