aj ja ti budem oponovat. cestovne sa nedvihalo niekolko rokov, no paliva boli pri tejto cene mozno pred dvomi - tromi rokmi. ale co nebolo v sucasnych cenovych relaciach:
- mzdy
- vacsie technicke investicie
- prevadzkove naklady (elektrina, vodne/stocne,...)
- nove vozidla
- nahradne diely + spotrebny material
... mnoho tychto veci islo na nove - vyssie financne hodnoty za poslednych 5 rokov, to nikto nechcel, aby sa dvihlo cestovne. vsak co, co na tom, ze aj na mzdy vodicov a ostatnych zamestnancov treba peniaze, atd. ...
"paliva idu hore stale" - s tymto ti budem oponovat, paliva (aspon ich ceny pre maleho koncovehoi spotrebitela) sa len vratili na uroven ktoru uz mali pred par rokmi....
akurat ze v casoch ked paliva lacneli, nikoho kvoli tomu nenapadlo ze by mohlo ist dole cestovne....
ano, tam je problem aj s tym, ze je tam priecestie. a ked ho prejdes, tak sa nedostanes odbocit na ruzinovsku, kedze ta nepusti kolona aut od trnavskej cesty, kedze tiez sa uvolnil stupel po prejdeni vlaku. osobne si myslim, ze otvorenie zvysnych usekov D4/R7 trochu polavi vsetkym usekom, lebo kopa aut prejde na gagarinku, kedze ta sa trochu uvolni tiez. a nielen ta. kopa tranzitu jednak obide bratislavu a kopa aut zmizne napriklad z centra priamo z pristavnej na samorin a podobne. beriem to tak, ze ked netecie, aspon kvapka. ked nie mlada, aspon babka.
aktuálne neprejazdná Štefánikova smer na stanicu, nehoda tbus vs. os auto, sú tam všetky záchranné zložky, cesta na stanicu veru ťažká.....tvoria sa kolóny a zdržanie, neprejazdné sú vraj všetky pruhy
Zaujímalo by ma, čo za idiota v dpb vymyslelo, že sa dojazdy 201 a 202 na Prokopa Veľkého budú na elektronických tabuliach (a tým pádom aj na IMHD tabuliach) označovať ako linka ,,->"? Keby tá dojazdová trasa bola rovnaká tak ok, ale toto je nonsens. Tým pádom je informácia o takomto spoji na elektronickej tabuli zbytočná, nakoľko jej výpovedná hodnota je blízka 0 (dá sa z nej vyčítať, že spoj obsluhuje zastávky v trase Čiližská-Prievozská, následne neurčenú zastávku Miletičova a niektorú zo zastávok Pod stanicou, a potom obsluhuje zastávky Sokolská-Prokopa Veľkého. Nič viac
V poobednej špičke chodievam linkou 70 z Prievozskej smerom do centra. Kým cez leto chodila relatívne načas, tak od septembra máva poobede meškanie aj do 20 min.(a čo mám robiť, nebudem to tu kvôli tomu hejtovať). Vždy ešte v práci pozerám virtuánu tabuľu - kedy mám prísť na zastávku a väčšinou mi to vyjde celkom dobre.
Bratislava je celkovo extrémne preťažená autami, na hrubú dieru treba hrubú záplatu a to budovať BUS pruhy všade, aby sa jazda auto/trolejbusom oplatila viac, keďže by bola rýchlejšia. Všetko sa tu robí ale mimoriadne pomalým tempom, ale za to môže najmä byrokracia.
Tiež bývam na Dlhých Dieloch. Tú rekonštrukciu si dobre pamätám, tie zápchy bola čistá katastrofa. Poobede som z oblasti Ružovej doliny do KV cestoval niekedy aj vyše hodiny. Ale chvalabohu už je to preč, vďaka za električky. Teraz sa mi cestuje linkami 4 a 9 úplne super.
A mimochodom, v oblasti Vrakuňa/Dolné Hony/Biskupice by som nechcel bývať ani zadarmo.
A to že je v tej časti dopravná situácia aká je, tak s tým DPB nič nenarobí a vodiči autobusov už absolútne nič.
Nejdem sa ho zastavat, ale zial ak sa mu to stava pravidelne s tou 78,tak ja byt nim,tiez idem autom po par dnoch. A to som zastanca MHD.
Pocas vyluk v Karlovke sa stavalo ze 32 mi sla k ZOO aj 40min z DD rano. Cez DUbravku a Sitinu som to mal autom do 20min. Alebo poobede chodila X33 z centra na DD tiez 45min, tak som siel kolobezkou/ zltym bicyklom aspon po Rivieru a nie sa posuvat krokom v saune v NB18 nabrezim.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3