Predpokladám, že to bude súhra viacerých faktorov, ako napr. väčší počet cestujúcich, rôzne ľavé odbočenia (napr. na Jaskový rad), samozrejme aj viacej áut na Stromovej a iných cestách (možno aj dlhšie čakanie na semaforoch na Bárdošovej x Stromovej) , prenášanie meškania a pod. V skratke to budú asi podobné dôvody, ako na iných linkách. Lepší znalci miestnych pomerov by určite vedeli ešte niečo doplniť.
EDIT: Ak to autor pozeral podľa tabule, ako píše TeBeCe, tak beriem späť.
Ak je to podla tabule, tak nemeskava. Minibusy vacsinou nelistuju zastavky, takze vsetky odchody zo zastavok posielaju z konecnej zastavky, cim sa zakazdym zvysuje virtualne meskanie. Plati to aj pre 147.
Ten spoj bol svojho času rozdelený celkom úmyselne, lebo sa bežne stávalo, že vodiči N95 sa pozabudli a nechtiac zdrhli - nepočkali na N80 (neuvedomili si, že to je zrovna ten odchod). Dneska už je situácia s novým typom palubákov trochu iná, ale ešte keď v noci jazdili autobusy so starými palubákmi, vodičovi to na Romanovej po zastavení zapípalo (aby potvrdil nasledujúcu jazdu) a tak mu skorej došlo, že sa niečo deje a s menšou pravdepodobnosťou zdrhol tej N80-ke.
Možno je to blbosť, ale nemôže to byť tým, že SW, ktorý im generuje CP nevie spraviť spoj, ktorý by mal v danej zastávke odchod v inú minútu ako príchod? A preto to musí rozdeliť na dva spoje.
Na Hlavnej stanici je to v CP normálne, ako poznámka o čakaní na N80. Tá poznámka je tam asi preto, aby si počítal s predĺžením jazdnej doby o cca 4 minúty.
Páni, prosím vás, čo je to za nezmysel v CP linky N95 pri spoji s odchodom 3:30 z hlavnej stanice? Prečo je tam poznámka, že spoj končí na Romanovej?
Spoj nekončí na žiadnej Romanovej, ale ide rovnako v celej dĺžke trasy až po vozovňu ako počas celej noci. Pri tom konkrétnom spoji je len štvorminútové čakanie na prípoj (N80 - návoz vodičov smerom z Ovsišťa na ranné nástupy s prestupom na N95 na Romanovej) a preto je tá jazda akoby rozdelená na dve časti, zo stanice po Romanovu a z Romanovej po vozovňu.
Je mi jasné že to tak je aj na webe DPB, ostáva už len dúfať, že na zastávkach nevisia cesťáky s touto informáciou. Aj tak dosť dobre nerozumiem, prečo sa tam tá nezmyselná poznámka dostala.
Áno, ale tak otázka náhradných dielov je trochu širší problém a netýka sa len trolejbusov, ale napríklad aj električiek. Čo sa týka zaskakovania počas zimy, tak tam ide o zopár dní, kedy je kritická situácia s izolačným stavom a vozy sa musia nechať vysušiť a následne premerať, prípadne ráno kvôli silnej námraze. Mohli sme mať iné vozy, ale to sme mohli mať aj iné električky a teraz už je zbytočne sa v tom montovať.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran
Spoj nekončí na žiadnej Romanovej, ale ide rovnako v celej dĺžke trasy až po vozovňu ako počas celej noci. Pri tom konkrétnom spoji je len štvorminútové čakanie na prípoj (N80 - návoz vodičov smerom z Ovsišťa na ranné nástupy s prestupom na N95 na Romanovej) a preto je tá jazda akoby rozdelená na dve časti, zo stanice po Romanovu a z Romanovej po vozovňu.
Je mi jasné že to tak je aj na webe DPB, ostáva už len dúfať, že na zastávkach nevisia cesťáky s touto informáciou. Aj tak dosť dobre nerozumiem, prečo sa tam tá nezmyselná poznámka dostala.