Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Trammat #169697:
Bude. Ale preco sa to vlastne deli v PP a neni to jeden spoj, akurat s dlhsou chronometrazou v danom useku?
Reply on: Urbanway 2423 #169696:
Nebude problém v tom, že sa to generuje automaticky?
Reply on: Jadran #169695:
Stále to tu však pri rozkliknutí spoja ukazuje trasu len po Romanovu. Na Romanovej sú potom dva spoje, jeden končiaci a druhý začínajúci.
Reply on: Urbanway 2423 #169694:
Ak tá poznámka je uvedená takto, potom je to samozrejme super a kvitujem to.
Pozerám, že medzitým to bolo upravené aj tu, aj na webe DPB.
Reply on: Jadran #169693:
Na Hlavnej stanici je to v CP normálne, ako poznámka o čakaní na N80. Tá poznámka je tam asi preto, aby si počítal s predĺžením jazdnej doby o cca 4 minúty.
Páni, prosím vás, čo je to za nezmysel v CP linky N95 pri spoji s odchodom 3:30 z hlavnej stanice? Prečo je tam poznámka, že spoj končí na Romanovej?
Spoj nekončí na žiadnej Romanovej, ale ide rovnako v celej dĺžke trasy až po vozovňu ako počas celej noci. Pri tom konkrétnom spoji je len štvorminútové čakanie na prípoj (N80 - návoz vodičov smerom z Ovsišťa na ranné nástupy s prestupom na N95 na Romanovej) a preto je tá jazda akoby rozdelená na dve časti, zo stanice po Romanovu a z Romanovej po vozovňu.
Je mi jasné že to tak je aj na webe DPB, ostáva už len dúfať, že na zastávkach nevisia cesťáky s touto informáciou. Aj tak dosť dobre nerozumiem, prečo sa tam tá nezmyselná poznámka dostala.
Reply on: Solider #169691:
súhlasím
Reply on: trolejbus6207 #169688:
Áno, ale tak otázka náhradných dielov je trochu širší problém a netýka sa len trolejbusov, ale napríklad aj električiek. Čo sa týka zaskakovania počas zimy, tak tam ide o zopár dní, kedy je kritická situácia s izolačným stavom a vozy sa musia nechať vysušiť a následne premerať, prípadne ráno kvôli silnej námraze. Mohli sme mať iné vozy, ale to sme mohli mať aj iné električky a teraz už je zbytočne sa v tom montovať.
Reply on: S499.1023 #169689:
V tom sme za jedno, mne sa to takisto nepáči - iné vozy nemáme a mať tak skoro nebudeme, tak musíme fungovať s tým, čo tu je
Reply on: trolejbus6207 #169688:
Napriek tomu nikto z prevádzky nemá právo ich sabotovať, ak už sú raz tu.
P.S.: Máš odo mňa email.
Reply on: Solider #169687:
V tom s Tebou nepolemizujem, že MOMENTÁLNE jazdia bez nejakých extra výpadkov (aj dielne si pochvaľujú, že sa nekazia ako 14Tr/15Tr, ale stále sú to relatívne "nové" vozy). Nie vždy to tak bolo, stávalo sa, že vozy boli odstavené niekoľko mesiacov kvôli banálnym závadám (brzdové obloženia a pod). Však uvidíme, čo bude v zime, koľko 15Tr/M bude zaskakovať 😁 Osobne som toho názoru, že za tie prachy sme tu mohli mať lepšie trolejbusy
Reply on: trolejbus6207 #169681:
Realita je taká, že takmer všetky 31 Tr jazdia, okrem tých, ktoré sú poškodené po dopravnej nehode, podiel porúch je asi najnižší zo všetkých trakcií, napriek tomu, že si o 30/31 Tr môžeme myslieť hocičo, tie vozy spoľahlivo premávajú a aj kniha vozidla vymenovaných vozov je väčšinou prázdna, možno s takými "bežnosťami", ako je výmena hlavy alebo strhováku. Samozrejme, rozsah používania sa prejavil pri 30 TrDG, ale o tých reč nebola.
Dnes ráno pracovníci vyčistili a premazali vyhýbky na konečnej električiek v Petržalke. Obvykle to bez vŕzgajúceho zvuku vydrží asi týždeň. No mohli by sa kompetetní pracovníci prísť aj hneď presvedčiť, aký slabý olej bol dnes použitý. Už teraz o 20:30 hod. je každý prejazd električky sprevádzaný ohlušujúcim vŕzgajúcim zvukom. Ako keby sa nič nepremazalo.
Reply on: MatejBA #169684:
Alebo tak, ako si ja vykladam vyznam tych znaciek, ktore tam su. Nad Segnerovou je zakaz odbocenia vlavo a pri Jurigovom je zakaz otacania. Cize na Segnerovej sa mozem otocit a na Jurigovom zase mozem odbocit k poliklinike 😁
Reply on: TeBeCe #169683:
Inak fakt - ak budem chciet ist z ktorehokolvek bodu Karlovky do polikliniky, tak jedine pod Lafranconi okolo Machnaca alebo Kuklovsku cez prejazd Nad Luckami, cez Cavojskeho/Pod Rovnicami a ku poliklinike? 🤦‍♂️
Reply on: MatejBA #169682:
Ani taky bod 3 podmienok nesplnili...mohli aspon na niektorom priechode pre chodcov vytrhat tie stlpiky a zriadit otocku
Reply on: TeBeCe #169680:
Jasne ze zavreli a bez upozornenia 😃 Keby aspon pockali, kym je hotova Molecova, takto sa to famozne upchava, ked smer Karlovka, Dubravka, Dlhe Diely, Devin, Centrum z Mlynskej doliny a do Mlynskej doliny ide vsetko po jedne strane cesty v 1 pruhu 😃
Reply on: Solider #169676:
Minimálne MŠ sa od začiatku stavia k troloSORom odmietavo, čo sa mu osobne ani nedivím, ale realita je krutá - nič iné okrem tých rároh tu nemáme a musíme s tým žiť... Respektívne máme, ale 25Tr je ešte väčší šrot ako 31Tr a treba sa ich čo najskôr zbaviť
Karlovka je cez karloveskú zapchatá, v dopravnom servise nemenovaného rádia radili necestovať tam alebo použiť inú trasu 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.