Zdrzanie X5 krasnych 40 minut. Ale potreba buspruhov sa nepreukazala. V case kedy mesto a DPB vyplakavaju, kolko cestujucich stratili, je to naozaj ta najlepsia taktika. Spolu s celotyzdennym vikendovym intervalom na X5.
V smere do mesta za ŽST Lamač je DN asi troch áut, blokujú pruh v smere do mesta, polícia tam cez opačný pruh púšťa striedavo oba smery. 37, 92 mešká aspoň 20 min, 23,30,63 aspoň 15 min
61/3 3225 má problém s nezatvárajúcimi sa poslednými dvermi. Ráno pred 6.hod meškal z tohto dôvodu 5 minút, vyzerá to tak, že asi podobný problém má aj 3222 (meškanie 6 minút smer letisko, v závese za ním ide 3229)
203 a 207 z nejakeho dovodu odklon cez Hrobonovu, Prazsku a Stefanikovu. Nieco pri obratisku Budkova sa deje.
Odklon je len v smere z Budkovej na Hodzovo, na Budkovej uviazli 6621, 6869 a 3003.
Zdvojený spoj to nebude, to by tam bolo určite napísané. Ako píše Adam3, je to priamy spoj na NOÚ. Na Vlárskej sa totiž nedá odbočiť od NÚSCH-u na Klenovú. Takisto Ti chrono nevychádza 19:03 NÚSCH, 19:03 Klenová, za minútu to určite nedáš. #169759
Prestávky budú zabezpečované striedačom a preto netreba dlhšie prestávky. Je tu viac takých služieb.
Priatelia, nejak som sa stratil v novom CP t-209. Pri víkendovom spoji s odchodom o 19:01 zo zastávky Magurská smerom hore je poznámka "m": m Zo zastávky Vlárska pokračuje cez zastávku Klenová na konečnú Nár. onkolog. ústav; Zo zastávky Magurská pokračuje v smere NÚSCH. To sa môže jeden trolejbus rozdvojiť a ísť tam i onam? Alebo je to zdvojený spoj? Alebo je to omyl? Inde sa uvádza poznámka "n" (teda spoj do NÚSCH), čo je zrozumiteľné. Viete to "m" niekto vysvetliť?
Adam3