Ten spoj bol svojho času rozdelený celkom úmyselne, lebo sa bežne stávalo, že vodiči N95 sa pozabudli a nechtiac zdrhli - nepočkali na N80 (neuvedomili si, že to je zrovna ten odchod). Dneska už je situácia s novým typom palubákov trochu iná, ale ešte keď v noci jazdili autobusy so starými palubákmi, vodičovi to na Romanovej po zastavení zapípalo (aby potvrdil nasledujúcu jazdu) a tak mu skorej došlo, že sa niečo deje a s menšou pravdepodobnosťou zdrhol tej N80-ke.
Možno je to blbosť, ale nemôže to byť tým, že SW, ktorý im generuje CP nevie spraviť spoj, ktorý by mal v danej zastávke odchod v inú minútu ako príchod? A preto to musí rozdeliť na dva spoje.
Na Hlavnej stanici je to v CP normálne, ako poznámka o čakaní na N80. Tá poznámka je tam asi preto, aby si počítal s predĺžením jazdnej doby o cca 4 minúty.
Páni, prosím vás, čo je to za nezmysel v CP linky N95 pri spoji s odchodom 3:30 z hlavnej stanice? Prečo je tam poznámka, že spoj končí na Romanovej?
Spoj nekončí na žiadnej Romanovej, ale ide rovnako v celej dĺžke trasy až po vozovňu ako počas celej noci. Pri tom konkrétnom spoji je len štvorminútové čakanie na prípoj (N80 - návoz vodičov smerom z Ovsišťa na ranné nástupy s prestupom na N95 na Romanovej) a preto je tá jazda akoby rozdelená na dve časti, zo stanice po Romanovu a z Romanovej po vozovňu.
Je mi jasné že to tak je aj na webe DPB, ostáva už len dúfať, že na zastávkach nevisia cesťáky s touto informáciou. Aj tak dosť dobre nerozumiem, prečo sa tam tá nezmyselná poznámka dostala.
Áno, ale tak otázka náhradných dielov je trochu širší problém a netýka sa len trolejbusov, ale napríklad aj električiek. Čo sa týka zaskakovania počas zimy, tak tam ide o zopár dní, kedy je kritická situácia s izolačným stavom a vozy sa musia nechať vysušiť a následne premerať, prípadne ráno kvôli silnej námraze. Mohli sme mať iné vozy, ale to sme mohli mať aj iné električky a teraz už je zbytočne sa v tom montovať.
V tom s Tebou nepolemizujem, že MOMENTÁLNE jazdia bez nejakých extra výpadkov (aj dielne si pochvaľujú, že sa nekazia ako 14Tr/15Tr, ale stále sú to relatívne "nové" vozy). Nie vždy to tak bolo, stávalo sa, že vozy boli odstavené niekoľko mesiacov kvôli banálnym závadám (brzdové obloženia a pod). Však uvidíme, čo bude v zime, koľko 15Tr/M bude zaskakovať Osobne som toho názoru, že za tie prachy sme tu mohli mať lepšie trolejbusy
Realita je taká, že takmer všetky 31 Tr jazdia, okrem tých, ktoré sú poškodené po dopravnej nehode, podiel porúch je asi najnižší zo všetkých trakcií, napriek tomu, že si o 30/31 Tr môžeme myslieť hocičo, tie vozy spoľahlivo premávajú a aj kniha vozidla vymenovaných vozov je väčšinou prázdna, možno s takými "bežnosťami", ako je výmena hlavy alebo strhováku. Samozrejme, rozsah používania sa prejavil pri 30 TrDG, ale o tých reč nebola.
Dnes ráno pracovníci vyčistili a premazali vyhýbky na konečnej električiek v Petržalke. Obvykle to bez vŕzgajúceho zvuku vydrží asi týždeň. No mohli by sa kompetetní pracovníci prísť aj hneď presvedčiť, aký slabý olej bol dnes použitý. Už teraz o 20:30 hod. je každý prejazd električky sprevádzaný ohlušujúcim vŕzgajúcim zvukom. Ako keby sa nič nepremazalo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207