Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
križovatka Rožňavská - Slovinská v smere z Trnavskej hlásené spadnuté trolejové vedenie......
FLASH: 204 Valasska - Jelacicka. Padnute vedenie na Trnavke.
Na Svätoplukovej smerom ku križovatke s Košickou a Nivami je od zastávky MHD "Cvernovka" až po križovatku definitívne zabratý stavbou novej AS jeden jazdný pruh (vonkajší), takže pri zelenom signále trvajúcom tak 5 s pre odbočenie vľavo na Nivy sa tvorí slušná zápcha a zdržanie aj MHD aj 15-20 min
Reply on: volod #167250:
Hej hej..
Čakáš na X3 15 min. a príde kraťas.. do ktorého sa ani náhodou nedostaneš..
Aktuálne pre nehodu autobusu a auta prerušena doprava električiek na Racianskej niekde okolo Figara... Hlasil prave DS
Reply on: 3pa3ck3 #167248:
takze miesto toho aby sa nocaky ocislovali podla dennej linky aby to davalo pre vacsinu cestujucich zmysel precislujeme denne linky len preto aby sa to niekomu pacilo... taky experiment tu bol pred cca 20timi rokmi a neviem o tom zeby sa stretol s nejakym nadsenim cestucej verejnosti
(a uprimne, kym pred tym precislovanim pred 20 rokmi som vedel o kazdej linke odkial kade chodi, tak po nom do dnes uz vsetky linky z hlavy nepoznam.... a pre vacsinu ludi je cvicenie s oznacenim liniek bez nejakej zmysluplnej inej zmeny (napriklad reorganizacia linkoveho vedenia) len k nasraniu...)
Reply on: MatejBA #167246:
Ale veď už má číslo 40 😉

https://imhd.sk/ba/media/mn/00001604/Plany-do-buducnosti-Precislovanie-trolejbusovych-liniek-2016-nerealizovane-20160704.pdf

A osobne, ak by to bolo na mne, tak prečíslujem všetky trolejbusové linky. Napríklad by potom dostali zmysel čísla trolejbusových nočákov.
Reply on: MatejBA #167246:
X13. A aj jej trasu.
Reply on: 810zssk #167245:
A ake cislo by mala dostat? 22? 😂
Reply on: JamaVOku #167227:
S napatim cakam kedy pride prvy sotous so zurivou poziadavkou na jej precislovanie, aby sedela do "systemu" 😁
Reply on: MatejBA #167243:
Tazko povedat, ci budu kazive. 5-rocne vysledky prevadzky baterkoidov este nema ziaden DP. No Baterkoid je jednoduchsie technicke riesenie, ako tbus s naftovym agregatom so starterom, motormi atd., takze verim tomu ,ze to bude spolahlive aj po 5.roku.
Reply on: Petto #167239:
Trolejbusy tusim mali 5 a elektricky 8, ale neber ma za slovo.

A ono ak baterky zaberu menej miesta/vahy a budu menej kazive, tak by to fakt stalo za zvazenie aj v kontexte emisii a (relativnemu) setreniu prirody 🙂 (je to balkan? je. Je to lepsie ako keby boli stale pokazene? ...)
Reply on: Durkø4941 #167240:
10 startov? Čo kolo to štart, nie? (ak nie dva, pri dlhšej prestávke to niekedy vypínajú aj pri novom SND. )
Reply on: Durkø4941 #167240:
12m*
Reply on: JamaVOku #167230:
Nuz to je tak ked mas v 12 troflaku 3litrovy motor ktory taha na neskutocne velke otacky a ma aj 10 startov za den
Reply on: 810zssk #167237:
Ano, viazanost to som mal na mysli. Mozno niekto doplni . VIazanost bola 8 rokov len neviem ci 30T alebo 30Tr. 😃
Reply on: trolejbus6207 #167234:
Baterkoidy su lahsie ako vozidla s APU. Cize ak by si vyhadzal agregat nakomplet a dal tam len baterku tak to bude lahsie.

banskobystricky baterkoid 12ton
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/738/Skoda-30-Tr-SOR

nase degeše 12,7
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/738/Skoda-30-Tr-SOR

Reply on: Petto #167235:
Preco by to nemyslel vazne? Tie projekty maju urcitu viazanost, ale nie je vecna. Neviem ako je to presne v tomto pripade, ale ak by islo o beznych 5 rokov, tak degese by boli dostupne na kuchanie buduci rok.

Ci je to technicky realizovatelne je druha vec..
Reply on: trolejbus6207 #167234:
ťažší voz...
Reply on: MatejBA #167233:
Kuchat vozy z EU fondov ?To si nemyslel dufam vazne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.