Na Svätoplukovej smerom ku križovatke s Košickou a Nivami je od zastávky MHD "Cvernovka" až po križovatku definitívne zabratý stavbou novej AS jeden jazdný pruh (vonkajší), takže pri zelenom signále trvajúcom tak 5 s pre odbočenie vľavo na Nivy sa tvorí slušná zápcha a zdržanie aj MHD aj 15-20 min
takze miesto toho aby sa nocaky ocislovali podla dennej linky aby to davalo pre vacsinu cestujucich zmysel precislujeme denne linky len preto aby sa to niekomu pacilo... taky experiment tu bol pred cca 20timi rokmi a neviem o tom zeby sa stretol s nejakym nadsenim cestucej verejnosti
(a uprimne, kym pred tym precislovanim pred 20 rokmi som vedel o kazdej linke odkial kade chodi, tak po nom do dnes uz vsetky linky z hlavy nepoznam.... a pre vacsinu ludi je cvicenie s oznacenim liniek bez nejakej zmysluplnej inej zmeny (napriklad reorganizacia linkoveho vedenia) len k nasraniu...)
Tazko povedat, ci budu kazive. 5-rocne vysledky prevadzky baterkoidov este nema ziaden DP. No Baterkoid je jednoduchsie technicke riesenie, ako tbus s naftovym agregatom so starterom, motormi atd., takze verim tomu ,ze to bude spolahlive aj po 5.roku.
Trolejbusy tusim mali 5 a elektricky 8, ale neber ma za slovo.
A ono ak baterky zaberu menej miesta/vahy a budu menej kazive, tak by to fakt stalo za zvazenie aj v kontexte emisii a (relativnemu) setreniu prirody (je to balkan? je. Je to lepsie ako keby boli stale pokazene? ...)
Preco by to nemyslel vazne? Tie projekty maju urcitu viazanost, ale nie je vecna. Neviem ako je to presne v tomto pripade, ale ak by islo o beznych 5 rokov, tak degese by boli dostupne na kuchanie buduci rok.