Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #167246:
Ale veď už má číslo 40 😉

https://imhd.sk/ba/media/mn/00001604/Plany-do-buducnosti-Precislovanie-trolejbusovych-liniek-2016-nerealizovane-20160704.pdf

A osobne, ak by to bolo na mne, tak prečíslujem všetky trolejbusové linky. Napríklad by potom dostali zmysel čísla trolejbusových nočákov.
Reply on: MatejBA #167246:
X13. A aj jej trasu.
Reply on: 810zssk #167245:
A ake cislo by mala dostat? 22? 😂
Reply on: JamaVOku #167227:
S napatim cakam kedy pride prvy sotous so zurivou poziadavkou na jej precislovanie, aby sedela do "systemu" 😁
Reply on: MatejBA #167243:
Tazko povedat, ci budu kazive. 5-rocne vysledky prevadzky baterkoidov este nema ziaden DP. No Baterkoid je jednoduchsie technicke riesenie, ako tbus s naftovym agregatom so starterom, motormi atd., takze verim tomu ,ze to bude spolahlive aj po 5.roku.
Reply on: Petto #167239:
Trolejbusy tusim mali 5 a elektricky 8, ale neber ma za slovo.

A ono ak baterky zaberu menej miesta/vahy a budu menej kazive, tak by to fakt stalo za zvazenie aj v kontexte emisii a (relativnemu) setreniu prirody 🙂 (je to balkan? je. Je to lepsie ako keby boli stale pokazene? ...)
Reply on: Durkø4941 #167240:
10 startov? Čo kolo to štart, nie? (ak nie dva, pri dlhšej prestávke to niekedy vypínajú aj pri novom SND. )
Reply on: Durkø4941 #167240:
12m*
Reply on: JamaVOku #167230:
Nuz to je tak ked mas v 12 troflaku 3litrovy motor ktory taha na neskutocne velke otacky a ma aj 10 startov za den
Reply on: 810zssk #167237:
Ano, viazanost to som mal na mysli. Mozno niekto doplni . VIazanost bola 8 rokov len neviem ci 30T alebo 30Tr. 😃
Reply on: trolejbus6207 #167234:
Baterkoidy su lahsie ako vozidla s APU. Cize ak by si vyhadzal agregat nakomplet a dal tam len baterku tak to bude lahsie.

banskobystricky baterkoid 12ton
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/738/Skoda-30-Tr-SOR

nase degeše 12,7
https://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/738/Skoda-30-Tr-SOR

Reply on: Petto #167235:
Preco by to nemyslel vazne? Tie projekty maju urcitu viazanost, ale nie je vecna. Neviem ako je to presne v tomto pripade, ale ak by islo o beznych 5 rokov, tak degese by boli dostupne na kuchanie buduci rok.

Ci je to technicky realizovatelne je druha vec..
Reply on: trolejbus6207 #167234:
ťažší voz...
Reply on: MatejBA #167233:
Kuchat vozy z EU fondov ?To si nemyslel dufam vazne.
Reply on: MatejBA #167233:
Obávam sa, že to také jednoduché nebude, keď si odmyslím finančnú otázku, ktovie, čo by všetko bolo treba prerobiť a ako by to zvládla vozová skriňa, už teraz je to o dve tony ťaží voz ako štandardná 30Tr-ka...
Reply on: trolejbus6207 #167232:
A to uz by nemohli zo 6 ci 7 degesov vykuchat to APU a dat tam baterky? Na ten kusok to predsa staci a na stanici sa to nabije nie?
Reply on: JamaVOku #167230:
Od začiatku predĺženej 210-ky bolo jasné, že dlhodobé nasadenie degeše nevydržia, ten APU nie je na to dimenzovaný, len v DPB si to museli vyskúšať "na vlastnej koži", ako keby to už nezažili s 25Tr-kami 🙄
Reply on: JamaVOku #167230:
Takze situacia ako volakedy L33 a nezatrolejovana Riviera ?
Reply on: trolejbus6207 #167229:
Degese sa rozpadaju
Reply on: JamaVOku #167227:
❓ ❓ ❓

dôvod?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.