V SL domontovali klímu do úplne všetkých vozov bez ohľadu na vek a teraz aj keď dokúpili +- 20 C954 z rôznych častí SVK tak aj do nich. A ani tam nie je funkčnosť v 100% vozoch, ale blíži sa to celkom úspešne k tým 100%. Ale je úplne logické, že to sa s MHD nedá porovnávať, lebo to má oveľa menej zastávok (veľké vzdialenosti medzi nimi), iba dvojo dverí a z toho tie predné dosť úzke, a zvyčajne majú po celom voze pozaťahované záclonky.
Klimatizovane vozidla - dnes som mal stastie na 4938 - 83/x smer Vozovna Petrzka, pokazena klima, vodic sam povedal. Aspon otvoril stresne poklopy, ale po prestupe zo SlovakLinesu to bolo citit ze klima nejde.. V Medakoch ked klima ide, to je super, lebo to tam tak nechuci strasne.. Podla mna su to naj vozy ked klima funguje..
Klima v SORkach - tam to je tak, ze niektore nestihaju, ze? Lebo ked som siel jednou z novsich serii 186x a klima, sla tak bolo uplne pardne vo voze. Pricom ked som isel davnejsie nejakym 28xx - tie co klimu maju, tak to hucalo jak dabel, ale chladenie slo slabe..
Neviem celkovo ako to je s klimami, ale co domontovlai klimu v SlovakLinese do starsej Karosy C95x, tak to som mal pocit ze idem v mraziarni..
Klamanie som zažil až teraz pri celodennom vypravení súprav namiesto škodoviek na L3/9.
Ináč mali tu tabulku vždy iba záložne vozy.
Súhlas , že by mali byť v zálohe iba klbáky. No určite ich teraz nemáme nazvyš. Nerátam vrakosy, ktoré v týchto hicoch by viac stáli ako išli.
29/30T jazdia všetky z JD samozrejme. V Krasňanoch nemajú na ich údržbu prispôsobené haly tak ako v JD. To bolo myslené tak, že časť vodičov bola presunutá z Krasňan do JD a museli si dorobiť papiere na škodovky.
Dneska je na linkách 3 a 9 konečne dodržaná garantovaná nízkopodlažnosť (aj keď na autobusoch nie). Ináč všetky jazdia naďalej za Jurák? Alebo nejaké boli presunuté do Krasnian, kde si už niektorí vodiči urobili na ne papiere?
Predpokladám že hlásenie na úplne každej zastávke nie je želaný stav, ale je to dané technickým stavom systému ktorý DPB používa (doteraz doplnkové hlásenia neexistovali, aj tie anglické sú natvrdo nahraté do súboru s názvom zastávky, čo spôsobuje celý rad problémov). Čiže buď to mohlo byť nijak, alebo takto, tak sa zvolilo že to bude takto.
Dúfam že sa tomuto niekto v DPB bude venovať a trochu ten systém modernizujú, aby sa dali doplnkové hlásenia časom riešiť zmysluplnejšie a následne aj na viac miestach (napr. na X5 končiacej na Borskej by to mohlo po odchode z MiÚ hlásiť niečo v zmysle "prosím pozor, spoj ide len po zastávku Borská - pre pokračovanie do Dúbravky prestúpte na nasledujúci spoj linky X5"), tak isto potom dojazdy do vozovní, 21 po Pri Sandbergu a podobne.. je toho kopa kde by sa to dalo uplatniť keď to systém umožní
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1
Ináč mali tu tabulku vždy iba záložne vozy.
Súhlas , že by mali byť v zálohe iba klbáky. No určite ich teraz nemáme nazvyš. Nerátam vrakosy, ktoré v týchto hicoch by viac stáli ako išli.