Klamanie som zažil až teraz pri celodennom vypravení súprav namiesto škodoviek na L3/9.
Ináč mali tu tabulku vždy iba záložne vozy.
Súhlas , že by mali byť v zálohe iba klbáky. No určite ich teraz nemáme nazvyš. Nerátam vrakosy, ktoré v týchto hicoch by viac stáli ako išli.
29/30T jazdia všetky z JD samozrejme. V Krasňanoch nemajú na ich údržbu prispôsobené haly tak ako v JD. To bolo myslené tak, že časť vodičov bola presunutá z Krasňan do JD a museli si dorobiť papiere na škodovky.
Dneska je na linkách 3 a 9 konečne dodržaná garantovaná nízkopodlažnosť (aj keď na autobusoch nie). Ináč všetky jazdia naďalej za Jurák? Alebo nejaké boli presunuté do Krasnian, kde si už niektorí vodiči urobili na ne papiere?
Predpokladám že hlásenie na úplne každej zastávke nie je želaný stav, ale je to dané technickým stavom systému ktorý DPB používa (doteraz doplnkové hlásenia neexistovali, aj tie anglické sú natvrdo nahraté do súboru s názvom zastávky, čo spôsobuje celý rad problémov). Čiže buď to mohlo byť nijak, alebo takto, tak sa zvolilo že to bude takto.
Dúfam že sa tomuto niekto v DPB bude venovať a trochu ten systém modernizujú, aby sa dali doplnkové hlásenia časom riešiť zmysluplnejšie a následne aj na viac miestach (napr. na X5 končiacej na Borskej by to mohlo po odchode z MiÚ hlásiť niečo v zmysle "prosím pozor, spoj ide len po zastávku Borská - pre pokračovanie do Dúbravky prestúpte na nasledujúci spoj linky X5"), tak isto potom dojazdy do vozovní, 21 po Pri Sandbergu a podobne.. je toho kopa kde by sa to dalo uplatniť keď to systém umožní
A tie K2S na skrátených spojoch linky 4 to ako zvládajú? Dnes okolo 15.30 som jednou išiel smerom na Nové Mesto a bola dosť plná.
A chválim hlásenie o tom, že daný spoj ide na Nové Mesto (podobne hlásil aj dojazdový spoj linky 9 z Ružinova na Vinohrady), no myslím si, že by to nemuselo nutne hlásiť pri príchode aj odchode z každej zastávky, lebo pri dlhšej ceste to môže začať liezť na nervy.
som si teraz pozeral linka 3+9 má 33 poradí všetky jazdia hlavne ráno či?... to znamená pri intervale 4 minpty by mal mať okruh celý 132 minút, pozeral som jazdné doby ružinov-rača ružinov kde to vychádza okolo 102 minút. interval 4 minúty je iba 1 hodinu. viem že by to bola záťaž na vodičov, ale keby sa pridajú 4 poradia čo boli posilové električky (včera neviem či aj dnes) máme 37 poradí a možno by sa dal dať na tú kritickú hodinu v rači interval 3 minúty
od odchodu 6:19 do 6:47 by som nechal 4 minútový
následne by sa dal dať 3 minútový do cca 7:50 z Rače
a potom od 7:50 do 8:22 zase 4 minútový so spojmi do Vozovne nejakými tak isto aj Ružinov by mal posilnenie
podľa tohto výpočtu by to vyšlo za toto kolo 36 električiek ale boli by iba v tomto kole kratšie prestávky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pe67