Počty cestujúcich sa priebežne menia tak ako vznikajú a zanikajú nové pracovné príležitosti, obchody, obytné súbory atď, upravujú sa aj intervaly liniek, typy nasadzovaných vozidiel - teda ako písal Viko deje sa to opakovane, relatívne pravidelne.
Primárny dôvod by mal byť zistiť reálnu potrebu kapacity liniek v jednotlivých obdobiach dňa - či už interval alebo dĺžku vozidla.
Počítanie cestujúcich. Sorky s automatickými počítadlami sa presúvajú postupne po týždňoch medzi linkami a ostatné vozy sa potom tomu prispôsobujú (v rámci možností).
Nebol. Neviem, do akej miery vnímaš nárast kriminality v meste, ale môžem vyjadriť, že čo sa deje v trolejbusoch na DH, je najhoršie, odkedy tam bývam (2002). Tie veci proste z kabíny niekedy neuvidíš. Slovné napádanie, vyhrážanie, obťažovanie žien, atď...
Rovnako by som nechcel, aby v premávke pobehovali 9 Tr alebo Sanos a riešili túto situáciu, ja sám mám predsa nočákové trolejbusy rád. Keď sa však stanovia pravidlá v otázke bezpečnosti, mali by sa jednodne dodržiavať. Keď je potreba udržať v premávke staré vozy ďalšie 2 roky, tak buď nech sa osadia kamery, alebo nech sa presunú do zálohy (dnes by jazdili). Či chceme, aby z nočákov zostali "no go" a ľudia jazdili autom/taxíkom?
Tvojmu komentáru som ale vôbec nepochopil. Nevidím žiadnu logickú spojitosť. Pokiaľ máš predstavu takú, aby i naďalej zotrvávali staré trolejbusy v obehu a práve na nočáku, tak treba zabezpečiť, aby boli osadené kamerovým systémom. V príspevku som kritizoval aj iné. N70, dokonca N80. Pentagon, Kopčianska. Prečo bez kamier? Prečo je dnes toľko nevypravených služieb a nejazdia tam staré vozy? To akože keď skritizujem bezpečnosť, tak automaticky si musím predstaviť svoj obľúbený trolejbus v pozícii premávkového vozidla, aby som v tejto problematike mlčal?
Ja sa nehadam, ale situacia nie je dobra ked sa pozries na vypravu, sam pochopis + horuce pocasie dava technike zabrat. Myslim, ze vzdy je lepsia oslabena kapacita na poradi zalozneho vozidla, ako na celodennom, ci delenom poradi linky
No ale mirec240 má pravdu. Veď tu otázka nestojí, že buď 9,5 m autobus alebo nič. Otázka stojí, prečo na ZV nie sú vypravované aspoň 12 m autobusy, ktorých je dosť, najmä teraz, keď sa zistilo, že vlastne Tedomy stale máme. Tak nech ich nemáme len na papieri. A i 10,5 m autobusov je dosť po tom, čo sa ich nepodarilo všetky odpredať. Aj to je lepšie ako 9,5. Taký voz by na zálohy vôbec nemal byť vypravovaný!
A najhoršie je, že sa to dozvedia cestujúci až po vystúpení z električky či autobusu, ktorými by sa mohli odviesť ku tomu druhému nadchodu...
Tam mal byť podľa mňa určite zriadený dočasný priechod pre chodcov (ak sa nedala rekonštrukcia vykonávať za jeho prevádzky), ale vyzerá že tu sme stále len v Bratislave.
Peter6607
Rovnako by som nechcel, aby v premávke pobehovali 9 Tr alebo Sanos a riešili túto situáciu, ja sám mám predsa nočákové trolejbusy rád. Keď sa však stanovia pravidlá v otázke bezpečnosti, mali by sa jednodne dodržiavať. Keď je potreba udržať v premávke staré vozy ďalšie 2 roky, tak buď nech sa osadia kamery, alebo nech sa presunú do zálohy (dnes by jazdili). Či chceme, aby z nočákov zostali "no go" a ľudia jazdili autom/taxíkom?
Tvojmu komentáru som ale vôbec nepochopil. Nevidím žiadnu logickú spojitosť. Pokiaľ máš predstavu takú, aby i naďalej zotrvávali staré trolejbusy v obehu a práve na nočáku, tak treba zabezpečiť, aby boli osadené kamerovým systémom. V príspevku som kritizoval aj iné. N70, dokonca N80. Pentagon, Kopčianska. Prečo bez kamier? Prečo je dnes toľko nevypravených služieb a nejazdia tam staré vozy? To akože keď skritizujem bezpečnosť, tak automaticky si musím predstaviť svoj obľúbený trolejbus v pozícii premávkového vozidla, aby som v tejto problematike mlčal?