Reakcia na: MartanSK #166785:
Však ráno vypravím tu 14Tr na špičkové poradie nejakej linky s hustým intervalom, kde o chvíľu príde nízka podlaha Áno, viem že dnes sú trolejbusy kompletne garantovane NP okrem nočných poradí, ale to je súčasť problému a dá sa to zmeniť - napr. 201/14 by kľudne mohla byť negarantovaná a v prípade potreby by tam išla 15Tr. Ďalšia vec je, že prečo u nás nočné vozidlá nepokračujú do rannej špičky (samozrejme s vystriedaním vodića) ako je to napr. v Brne.Ale aby sme sa chápali - ak jednorazovo nastal stav kedy bolo málo 30/31Tr, tak to chápem a beriem. Mne vadí to ako sa to robi(lo?) systematicky niekoľko posledných rokov.
Peter6607
Rovnako by som nechcel, aby v premávke pobehovali 9 Tr alebo Sanos a riešili túto situáciu, ja sám mám predsa nočákové trolejbusy rád. Keď sa však stanovia pravidlá v otázke bezpečnosti, mali by sa jednodne dodržiavať. Keď je potreba udržať v premávke staré vozy ďalšie 2 roky, tak buď nech sa osadia kamery, alebo nech sa presunú do zálohy (dnes by jazdili). Či chceme, aby z nočákov zostali "no go" a ľudia jazdili autom/taxíkom?
Tvojmu komentáru som ale vôbec nepochopil. Nevidím žiadnu logickú spojitosť. Pokiaľ máš predstavu takú, aby i naďalej zotrvávali staré trolejbusy v obehu a práve na nočáku, tak treba zabezpečiť, aby boli osadené kamerovým systémom. V príspevku som kritizoval aj iné. N70, dokonca N80. Pentagon, Kopčianska. Prečo bez kamier? Prečo je dnes toľko nevypravených služieb a nejazdia tam staré vozy? To akože keď skritizujem bezpečnosť, tak automaticky si musím predstaviť svoj obľúbený trolejbus v pozícii premávkového vozidla, aby som v tejto problematike mlčal?