Reply on: MartanSK #166785:
Napriek tomu má 810zssk pravdu. Existuje aj zmluva (presné znenie nepoznám, ale je dostupné) o funkčnosti 30/31 Tr. Pokiaľ nastala táto mimoriadna udalosť a žiadna "vyššia moc" ju nespôsobila, je potrebné uplatniť voči Škodovke sankcie. A tieto sankcie by zafinancovali vynútenú prevádzku 14 Tr, ktoré by správne mali byť v studenej zálohe. Takto nie sú ani sankcie, ani vypravené služby, iba vytešení šotouši z retro nočáku a plytvanie verejnými prostriedkami, ktoré by napr. mohli byť použité na opravu historických vozidiel. Pretože pravidelná prevádzka 30-ročných trolejbusov je nákladná záležitosť. Za posledný rok sa vyskytli na tých vozidlách veľké závady, všetky boli opravené.
yellowcaptcha
Tam mal byť podľa mňa určite zriadený dočasný priechod pre chodcov (ak sa nedala rekonštrukcia vykonávať za jeho prevádzky), ale vyzerá že tu sme stále len v Bratislave.