Ono by sa to nabíjanie dalo riešiť, ak by boli všetky poradia elektrobusov v okolí Patrónky (2x a-37 a 1x a-43) celodenné, s tým, že jedno poradie z a-37 by na tejto linke odjazdilo iba špičky a medzitým by zaskočilo počas nabíjania za a-43, potom za to celodenné poradie na a-37, ktoré by sa medzitým nabilo a tak nejak podobne. Ale išlo by to, len by sa musel prerobiť grafikon výpravy i s prestávkami. Bol by to vodič naviac, ale zasa by sa ušetrili jalové vzkm. Som zvedavý, ako to vyriešia na Kollárku pre a-80,94. Ale ak sa nemajú vypravovať len špičky, bude tam musieť byť voz naviac, ktorý bude zaskakovať za práve sa nabíjajúce. Napr. na 4 poradia a-80,94 by bolo vypravených 5 autobusov, ráno by jazdilo všetkých 5 a po skončení špičky by sa jeden nabíjal a 4 jazdili a postupne sa na nabíjačke striedali.
Petto