Podľa aktuálnych informácií zo stránky dopravcu je náhradná doprava zabezpečená nasledovne:
- Mimoriadna posilová doprava k vlakom - linky 2, 7 a 131,
- Obnovenie premávky linky č. 208 v skrátenej trase
- Odovzdávanie štátnych vyznamenaní pri príležitosti vzniku SR v Redute – výluka liniek 4, 6, 8, 29 a 70 + Pes v opere 2019 – výluka linek 4, 8, 29 a 70
Alebo by sa mohla vybudovat rychlonabijacka aj v obratisku Most SNP, kde by sa mohol dobíjať elektrobus z L37 + z inych liniek (70 a 91 cez vikendy, 191), bolo by to univerzalne.
Ono by sa to nabíjanie dalo riešiť, ak by boli všetky poradia elektrobusov v okolí Patrónky (2x a-37 a 1x a-43) celodenné, s tým, že jedno poradie z a-37 by na tejto linke odjazdilo iba špičky a medzitým by zaskočilo počas nabíjania za a-43, potom za to celodenné poradie na a-37, ktoré by sa medzitým nabilo a tak nejak podobne. Ale išlo by to, len by sa musel prerobiť grafikon výpravy i s prestávkami. Bol by to vodič naviac, ale zasa by sa ušetrili jalové vzkm. Som zvedavý, ako to vyriešia na Kollárku pre a-80,94. Ale ak sa nemajú vypravovať len špičky, bude tam musieť byť voz naviac, ktorý bude zaskakovať za práve sa nabíjajúce. Napr. na 4 poradia a-80,94 by bolo vypravených 5 autobusov, ráno by jazdilo všetkých 5 a po skončení špičky by sa jeden nabíjal a 4 jazdili a postupne sa na nabíjačke striedali.
Ake ma 43 prestavky na Patronke medzi kolami? A ako to funguje? Caka sa na dlhu prestavku na dobitie? Som predpokladal, ze sa budu dobijat aj kratkodobo za napriklad 5min medzi kolami.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.