na moste na Kapucínskej smerom do tunela pracovná Karosa DP 3 dverová teraz pred 8h. Obojsmerná zastávka Novohradská aj po mesiaci od začatia prác na obnove povrchu bez života aj dnes ráno, betón nový už je tam dávno, patrilo by sa zaasfaltovať okraje čo je záleźitosť tak na 2 hod a uviesť do prevádzky už ešte v ten deň........
inac z tych roznych teplot v roznych castiach vozidla by sa dala spravit aj feature, proste mas cast salonu pre teplomilov a cest pre tych co maju radsej chladnejsie....
no myslel som vsetky 3 stredne clanky, aj ten so strednymi dverami, podla mojich skusenosti v nich byva podstatne teplejsie.... (ale kedze sa vacsiemu teplu vyhybam ako sa da, tak prednostne nastupujem do tych koncovych clankov, takze uplne pravidelne to odsledovane nemam)
v lete sa mozes zas obliect (a je to jednoduchsie), ja sa nahaty v MHD ale vozit nemozem (asi by po mna velmi rychlo dosli zabky a pripadne aj nejaky ini ujovia a tety) a pri teplotach 23+ sa potim aj nahy a je mi neprijemne aj ked nic nerobim (ak mam vykonavat nejaku fyzicku aktivitu tak mi je prijemna teplota este nizsia)
(inac v zime to v tych vozoch ktore su vykurene dost bezne robim)
Strednými článkami myslíš články bez dverí? Tie ani nemajú výduchy zvrchu, iba škatule medzi sedadlami ako výduchy. Klíma je silnejšia v článkoch s dverami práve kvôli tomu, že tam pri otvorených dverách najrýchlejšie vníká teplý vzduch zvonka. Ale ináč vo vozidle za 2,5 milióna eur by som si osobne klimatizáciu predstavoval riešenú trocha viac na úrovni, nie tak, že v polovici vozidla je teplo a v krajných článkoch sediacim ľuďom fúka studený turbofén na krk.
Mám to vyriešené pomerne jednoducho - pokiaľ sú vonkajšie teploty od -∞ do +20°C, mám v aute stabilne nastavených 18°. Keď začínajú teploty stúpa%t, klimatizujem o 2-3 stupne menej, ako je vonku, pričom rozdiel teplôt postupne zväčšujem až na 7°C pri tridsiatke ale horná hranice teploty v aute je 26° aj keby bolo vonku 40.
stredne clanky co som mal moznost vyskusat tak som nenasiel ani jeden ktory by chladil, pouzitelne (z mojho pohladu) je len v tych koncovych a tak sa podla toho riadim a snazim sa cestovat v nich (idealne rovno pod fukacom :-D)
a predpokladam ze fukace nie su ani v soroch rozmiestnene rovnomerne po celom vozidle, takze aj ti co chcu teplo si mozu najst svoj oblubeny kutik...
V tých Sorkách klíma nestíha . Kludne mohla byť aj sústava bez chladiva. Je to o tom ako píšeš on ju síce zapol, ale nevyskúšal či aj reálne chladí. Vtedy je lepšie otvoriť okná a strešné vetráky.
Už aj niektoré nové električky majú s tým problém. Minule myslím, že to bola 7515 tak v strednom článku bolo nechutne dusno.
Možno by sa niekedy mali ísť vodiči do toho salóna prejsť. Neviem, či to v tej X72 bolo podobné, ale situácia, čo som zažil ja: vonku síce bolo asi len 24, ale bolo dosť dusno. Prišla 2219. Vnútri ešte oveľa dusnejšie a nepríjemne teplo, z klímy fučí "teplý" vzduch, minimálne rovnako teplý ako bolo vonku, všetky okná a poklopy zatvorené, bolo tam na nevydržanie. Tak som usúdil, že klíma nechladí. Otvoril som teda okno, to si začali pohundriavať cestujúci - namiesto toho, aby sa ma spýtali priamo, prečo to robím - tak som im povedal, nech skúsia, aký teplý vzduch z tej klímy ide a šiel som ešte otvoriť strešný poklop. To sa na mňa osopil vodič, že keď si chcem otvárať okná, on tú klímu vypne. Na otázku, či je presvedčený, že tá klíma je funkčná a keď áno, či nemôže znížiť nastavenú teplotu, lebo je tam nevydržateľne, mi odfrkol, že vonku nie je 25 stupňov, že ju ani nemusí mať zapnutú, a potom ešte čosi hundral o nejakej križovatke, tak neviem, možno mi tvrdil, že mi zastane a môžem si vystúpiť (bola to 59 medzi Račianskym mýtom a Dvormi), nič som mu nerozumel...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si