Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #164061:
Ak je to istý starší pán, tak ten to robí pravidelne.
Reply on: 810zssk #164063:
DPB je schopný tam jazdiť aj bez objednávky ? a obávam sa že aj bez licencie .... ?
Reply on: TomJ #164060:
Osobne velmi pochybujem ze 123 do Marianky prezije dlho. Podla mna si to prestanu objednavat, ta linka je pre nich uplny nezmysel a v tom case navyse bude (snad) optimalizovany SL.
Reply on: Petto #164058:
To je ale momotina...
Vedel by niekto Bobinovi v 6803 vysvetlit, ze odchod 17:42 neznamena odchod 17:41:20? Prvy screenshot som urobil, ked sme stali 4 minuty do odchodu L33 na Molecke na krizovatke s Devinskou v elektricke a L33 uz stala na krizovatke pri Shellke, druhe som urobil asi 6 sekund po odchode z Molecovej (kde som ledva dobehol na L33 - vo vozidle az po Janotovu svietilo 17:41)

Reply on: Petto #164058:
Čiže budú tri varianty? Z Dúbravky buď do Lamača alebo ma Strmé vŕšky alebo do Marianky?
A čo tak presmerovať 63, že by v Lamači jazdila cez sídlisko ako 130 a potom by išla k Borom? Nech je tam normálny interval a potom by mohli ísť všetky spoje 123 do ZB.
Reply on: Petto #164058:
S atraktívnym hodinovým celodenným intervalom (na spoločnom úseku doterajší, polhodinový)? Alebo sa plánuje aj zlepšenie intervalu?
Reply on: david1 #164057:
Krupa hovoril v 1 komentari o vetveni 123 bud ZB alebo Lamac.
Reply on: Mike #164056:
Lamač bude mať potom do Borov čo?
❗ ❗ ❗

AUTOBUSOVÉ SPOJENIE ZÁHORSKEJ BYSTRICE A DÚBRAVKY REALITOU

Na stretnutí s primátorom sme sa dohodli, že od začiatku školského roka, to je od 3 septembra ,bude autobusová linka č.123 chodiť do Záhorskej Bystrice smerom na Dúbravku cez Bory. Pôjde aj do Marianky a obslúži aj Strmé Vršky. Linka č.37 sa vráti do svojej pôvodnej trasy bez zachádzky do Marianky a na Strmé Vršky. Trasovanie a intervaly zverejníme ked ich dostaneme od dopravného podniku. Ďaľej sme sa dohodli, že požadovaný prechod pre chodcov pri autobusovej zástavke na Podkerepúškach bude realizovať magistrát. Snahou bude tiež k 3 septembru.

Reply on: zezel #164053:
Klima je aj v strednom clanku pokial viem.
Reply on: zezel #164053:
nieco take som aj tipoval, este by to bolo dobre aj "predat", nech ti co nemaju radi chlad nenastupuju do koncovych clankov a zbytocne nebrlblu na to ze to fuka studeny vzduch....
Reply on: si #164045:
V strede vozu bude teplejsie vzdy kedze klimatizacia je iba v krajnych clankoch.
68 - 4916/9
Linky x72 a 205 zostávajú jazdiť cez Špitálsku natrvalo? Myslím do konca výluky na Nivách. Ďakujem.
Reply on: volod #164047:
Počítaj 28 dní nie od začiatku výluky ale od reálneho vyliatia betónu
Reply on: si #164046:
To je super napad.

A napriklad oznacit jednotlive clanky vlockami, tak ako je to na mraznickach. Tri vlocky najchladnejsie, jedna vlocka najnizsia uroven chladenia.
na moste na Kapucínskej smerom do tunela pracovná Karosa DP 3 dverová teraz pred 8h. Obojsmerná zastávka Novohradská aj po mesiaci od začatia prác na obnove povrchu bez života aj dnes ráno, betón nový už je tam dávno, patrilo by sa zaasfaltovať okraje čo je záleźitosť tak na 2 hod a uviesť do prevádzky už ešte v ten deň........
Reply on: Solider #164040:
inac z tych roznych teplot v roznych castiach vozidla by sa dala spravit aj feature, proste mas cast salonu pre teplomilov a cest pre tych co maju radsej chladnejsie....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.