okolo cca. 12 hod odstavená 6705 kúsok od zastávky Trhovisko smer Saleziáni a okolo 12:30 išiel duobus cez Račko smerom hore k žel. stanici smerom od tržnice, číslo som už nevidel ale asi to bol ten istý.
Tu jednoznačne je väčší nezmysel voziť 29T na L6 a to ešte do neskorých večerných hodín . Tie by mali ísť jednoznačne na L8.
Pri víkendoch je to skôr o potrebnej kapacite ktorá je v Ružinove dostatočná aj s kačkami no chýba tam spomínaná nízkopodlažnosť.
Kačky na L5 ísť nemôžu a pri vypravovaní súprav sa navýšia vozokm.
Súhlas! Nemá to logiku, aby do Rače jazdili v So,Ne okrem plne NP e-3 aj ešte čosi naviac na e-5 a v Ružinove jen 2 NP poradia na dvoch linkách. Naozaj, nech si Krasňany robia e-5 a Škodovky nech namiesto toho jazdia na e-9. Bolo by to oveľa spravodlivejšie.
Alebo sa cez víkend mohla vymeniť L9 za L5. Jediný dôvod prečo je v sn toľko Juráckych NP poradí na 5ke vidím vozokilometre.
Lebo ináč nech 5 v SN robia Krasňany a 9 Jurák (plusmínus voz-dva) a máš počet služieb podľa vozovní ako dnes. A Rača je stále obsluhovaná NP na 3ke (rovnako ako v popi) a Dúbravka na 4ke (tiež rovnako ako v popi). Akurát ten Ružinov má v sn menšie percento NP spojov ako prac. dni...
Nechcem maľovať čerta na stenu, ale myslím si, že ak naozaj nebudú eurofondy na nové električky, tak by nebolo na škodu uvažovať nad kúpou pár súprav T6A5 z Prahy. Koniec koncov stále lepšie ako nič.
Lukyno87