Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #157227:
minibus bol videny rano na Sancovej..
Nevideli ste niekto tie testovacie solarisy jazdiť? ?
83/2-4927
Reply on: CraneMan #157223:
Pretoze ak raz DPB na CP zagarantuje nizkopodlazny voz, tak ho ludia celkom prirodzene ocakavaju a zariaduju sa podla toho, napr. pri ceste s kocikom, ci na invalidnom voziku (pristup "invalid nech sedi doma" patri do minuleho storocia, pripadne potazmo este do tych Scoviec).
Reply on: CraneMan #157223:
Pretože je to garantované a aj preto tí ľudia žijú v Bratislave a nie v Sečovciach. A že ty máš vyše hlavy oprávnených sťažností čo sa ťa vôbec netýkajú, svedčí o tom, že si modrogum od narodenia a rozhodne by ti neprospelo, keby ťa v DPB ešte aj zamestnali.
Reply on: Jadran #157221:
Ako rodený Bratislavák tráviaci pomerne veľa času mimo BA som si všimol jednu zaujímavú vec. Na Slovensku je stále X obcí a miest, kde tamojším ľuďom chodí počas pracovných dní autobus 3x ráno a 3x poobede s hodinovým intervalom. Keď som cestoval zo Železnej Breznice do Zvolena, či z Košíc do Sečoviec, či z Nitry do Topoľčianok a podobne, tak mi prišla vždy stará vysokopodlažná naftová Karosa, samozrejme bez klímy, čo počas 35 stupňových horúčav nebolo príjemné, ale bol som rád, že som sa mal kam odviezť a nevšmol som si veru, že by sa ktokoľvek z tamojších obyvateľov na to sťažoval. Tí ľudia sú radi, že im vôbec niečo príde. Prečo potom Bratislavčania si o sebe myslia, že sú páni veľkomožní a keď už sa teda rozhodnú cestovať na Železnú studienku, tak musí im zaručene prísť klimatizovaný, nízkopodlažný spoj? A keď nepríde nízkopodlažiak, tak DPB musí súperiť so sťažnosťami? Ľudia v DPB robia čo môžu a svoju prácu si robia dobre. Týchto sťažností, že prišiel taký alebo onaký autobus, lebo sa niekomu nevyhovelo, mám už vyše hlavy a to v DPB nepracujem.
Reply on: Author #157220:
Nechcem ti do toho hovoriť ale 43 je celá NP už druhý rok a na kačíne je aj cesťák kde je veľký vozičkár čiže NP autobusy to že minulý rok to mali na háku je len výsledok neschopnosti ľudí v DPB ❗
Reply on: Author #157220:
Nič proti princípu prejazdovania vozov medzi linkami nemám, skôr naopak. Ide o to, čo som písal nižšie a nasvedčuje tomu i dnešná výprava, že na základe nejakej nepochopitelnej dogmy na tieto linky "do prírody" sa vypravovali aj v nedávnej minulosti len CNG Karosy (áno, lebo emisie, viem). A zrovna v tomto prípade, keď daná služba robí na jednej linke kolo, na druhej až dve, zvyšok dňa behá na 88, zrejme to dopadne tak, že v bízkom čase začnú chodiť zase zbytočné sťažnosti na adresu DPB, lebo nízkopodlažnosť. Rád by som veril, že dostanú rozum a začnú tam vypravovať aspoň SORky, ale vzhľadom na uplynulé roky som skeptický.
Reply on: Jadran #157200:
Ja musim, na rozdiel od Teba, ten "zazrak prirody" v podobe zaplatania dier po x-rokoch pochvalit.

Velmi sikovne riesenie, kedze:
- delena 88/6 nerobi jalove km do vozovne a naspat cez den, ale radsej vykona linky 29+43, ktore vyprestavkuje,
- zaplnili sa diery na 29,
- vdaka vyprestavkovaniu nemusi byt vikendova sluzba 43/2 sluzba rozdelena striedanim pre 2 vodicov a teda zaroven sa setri 1 vodic do vypravy, co pri ich nedostatku tiez pomoze (ano, chybaju aj cez vikend).

A z hladiska garancie NP v CP - rekreacne posilovky (29+43/2) nie su garantovane, kedze dana prevadzka ma stale vela starych vozidiel. To samozrejme neznamena, ze na 88/6 budu vzdy CNG Karosy, moze ist aj Solaris (maju to v zadeleni), moze aj Sor NB 18. Tento vikend nesiel Solaris kvoli kapacite - aj klbaky na Kacin i Devin (vybrane spoje) boli plne.
Reply on: Jadran #157207:
Tých CNG vrakov je tam vcelku dosť, ak teda rátame aj tie nízkopodlažky. ?
Reply on: jancidubova #157214:
Ak máš na mysli striedanie vodičov, tak zrovna ten spoj vykonáva jeden vodič od začiatku do konca, nevystrieda sa - a aj keby, určite nie vo večerných hodinách. Zrejme išlo o nejakú menšiu závadu, keď sa konal prestoj.
Reply on: Jadran #157208:
Je to dostatocne triezva volba 🙂 Triezva volba nie je to ze na to poradie nasadili Karosu, snad to bude dalsie vikendy uz v pohode. Inak to setri peniaze a umoznilo zlepsit obsluhu na 29 (zrusenie dier).
Reply on: TomJ #157209:
Moze 🙂
Reply on: Jadran #157207:
Nie, nebude, kludne sa tam moze nasadit SORka. To ze tam dnes nebola, neznamena ze tam nebude ani nabuduce 🙂
zdravim,

dnes o 19:55 L 31 - voz 2842 smer CSU mal na Zochovej prestoj cca 7 minut. Prisiel som tam ais 19:57 a kedze vo vozidle nebol vodic a vozidlo malo vypnuty motor, no zapnute svetla a otvorene vsetky dvere i trasnparent CSU dedukujem z toho, ze vozislo cakalo na "dalsiu sluzbu" a ta ocividne meskala...

Je to fakt take zle s tymi sofermi, ked uz aj vikend je "na hrane"?
Reply on: TomJ #157212:
To zrovna nie, ide iba raz do dňa - 13:50 na Kačín.
Reply on: Jadran #157208:
A na 43 robí prestávku len tomu poradiu, čo jazdí na Kačín? Lebo lesoparkové poradie je garantovane NP. Alebo sa zasa bude garantovanosť NP veselo porušovať?
Reply on: Jadran #157210:
Myslím na tej 43/2, čo behala na Kačín. Na 43/1 dávali už ku koncu SORky.
Reply on: TomJ #157209:
Neviem, ťažko povedať. Určite by sa dalo, ale vychádzam z toho, že ešte tuším aj poslednú sezónu behali na 29 a 43 výlučne Karosy.
Reply on: Jadran #157207:
A musí tam byť nutne CNG Karosa? Nemôže na to poradie ísť aj SORka?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.