Reply on: AAA #157231:
Je toho vela. Hlavne sa veci zacali riesit koncepcne.Ak si vsak niekto mysli, ze Bratislava sa da "upratat" za 1,5 ci dokonca 4 roky, a ze cele je to praca jedneho muza, tak je na velkom omyle. Dokonca by sa az dalo pochybovat o inteligencii takehoto cloveka.
Uz len to, ze sa riesenie postavenia hl.mesta dostalo do programoveho vyhlasenia vlady hovori vela v prospech Nesrovnala a to som bol jeho velkym odporcom.
Author
Velmi sikovne riesenie, kedze:
- delena 88/6 nerobi jalove km do vozovne a naspat cez den, ale radsej vykona linky 29+43, ktore vyprestavkuje,
- zaplnili sa diery na 29,
- vdaka vyprestavkovaniu nemusi byt vikendova sluzba 43/2 sluzba rozdelena striedanim pre 2 vodicov a teda zaroven sa setri 1 vodic do vypravy, co pri ich nedostatku tiez pomoze (ano, chybaju aj cez vikend).
A z hladiska garancie NP v CP - rekreacne posilovky (29+43/2) nie su garantovane, kedze dana prevadzka ma stale vela starych vozidiel. To samozrejme neznamena, ze na 88/6 budu vzdy CNG Karosy, moze ist aj Solaris (maju to v zadeleni), moze aj Sor NB 18. Tento vikend nesiel Solaris kvoli kapacite - aj klbaky na Kacin i Devin (vybrane spoje) boli plne.