Reply on: Author #157220:
Nič proti princípu prejazdovania vozov medzi linkami nemám, skôr naopak. Ide o to, čo som písal nižšie a nasvedčuje tomu i dnešná výprava, že na základe nejakej nepochopitelnej dogmy na tieto linky "do prírody" sa vypravovali aj v nedávnej minulosti len CNG Karosy (áno, lebo emisie, viem). A zrovna v tomto prípade, keď daná služba robí na jednej linke kolo, na druhej až dve, zvyšok dňa behá na 88, zrejme to dopadne tak, že v bízkom čase začnú chodiť zase zbytočné sťažnosti na adresu DPB, lebo nízkopodlažnosť. Rád by som veril, že dostanú rozum a začnú tam vypravovať aspoň SORky, ale vzhľadom na uplynulé roky som skeptický.
Author
Velmi sikovne riesenie, kedze:
- delena 88/6 nerobi jalove km do vozovne a naspat cez den, ale radsej vykona linky 29+43, ktore vyprestavkuje,
- zaplnili sa diery na 29,
- vdaka vyprestavkovaniu nemusi byt vikendova sluzba 43/2 sluzba rozdelena striedanim pre 2 vodicov a teda zaroven sa setri 1 vodic do vypravy, co pri ich nedostatku tiez pomoze (ano, chybaju aj cez vikend).
A z hladiska garancie NP v CP - rekreacne posilovky (29+43/2) nie su garantovane, kedze dana prevadzka ma stale vela starych vozidiel. To samozrejme neznamena, ze na 88/6 budu vzdy CNG Karosy, moze ist aj Solaris (maju to v zadeleni), moze aj Sor NB 18. Tento vikend nesiel Solaris kvoli kapacite - aj klbaky na Kacin i Devin (vybrane spoje) boli plne.