Z tých, ktoré v zime jazdili, stoja mimo dráty len asi 2. Ostatných cca 5 vozov môže takto prekvapiť. O 6292 som už aj písal dávnejšie, že spolu so 6626 dostala nový označovač a nie je jediná.
Veď aj mne to napadlo, avšak vzt odchody pre to poradie zobrazovala, aj aké má meškanie/predstih, len vozidlo nezobrazilo. Nakoniec ale predsalen jazdila 6292.
Prepac, ze ti neodpoviem priamo, neviem teraz spisat zoznam co sa Nezrovnalovi podarilo. Pripomenie ale vyjadrenia, na ktore som reagoval:
"... Mna by len zaujimalo ktori blbci volili toho paka nezrovnaneho. To vtak bol pan primator aj ke ho teda naozaj nemusim." - x8x@post.sk 22.4.2016 23:21 #157194
"Ze odkedy je vo funkcii tak sa nic neriesi, na bilboardoch basnil o doprave ako v Zurichu a nemam pocit ze vobec nieco pre obyvatelov Bratislave robi . ..." - x8x@post.sk 23.4.2016 18:51 #157203
Pan trvdil, ze Ftak bol lepsi. A teraz: co konkretne spravil Ftak? Odflaknute modernizacie ET do Dubravky a na Hlavnu Stanicu? Bolo viac nez ocividne, ze to spravil aby mohol pocas volebnej kampane "prestrihnut pasku". Takisto Stary Most: ziadne informacie (Ivo aspon daval nejake tie update), zdrzanie kvoli bombam, ... Ftak vlastne vsetko robil az v poslednom roku, tesne pred volbami.
Dalej som netvrdil, ze Nesrovnal je spasitelom mesta. Ale ide sa podla hesla: Keď neprší, tak aspoň kvapká. Volby este nehrozia, a predsa sa pomali uskutocnuju mensie projekty. Samozrejme, este je velky potencial a za pikosky ako Stary most nedostane plus body.
Co sa tyka MHD: Zatial co za Nesrovnala nemame vodicov, ze Ftaka sme mali diery v CP aby ludia zbytocne necakali na nevypraveny spoj. Dalej nahradzanie trolejbusov Vrakosami. Krytie zmanipulovaneho tendra pre trolejbusy (az po tlaku medii smybolicky ukazal Dopravnemu podniku "žltú kartu"). Netreba zabudnut, ze vozidla si mozes kupit ale vodicov nie ?
Ale hlavne som reagoval na klasicke ičovanie internetoveho experta, ktory ma pamät priblizne taku dobru ako moj nocny stolik. (Nechcem tu konkretneho jedinca urazat.)
Tak som sice pre tebe nenapisal zoznam, ak chces mozem nieco pre teba vygúglit...
Je toho vela. Hlavne sa veci zacali riesit koncepcne.
Ak si vsak niekto mysli, ze Bratislava sa da "upratat" za 1,5 ci dokonca 4 roky, a ze cele je to praca jedneho muza, tak je na velkom omyle. Dokonca by sa az dalo pochybovat o inteligencii takehoto cloveka.
Uz len to, ze sa riesenie postavenia hl.mesta dostalo do programoveho vyhlasenia vlady hovori vela v prospech Nesrovnala a to som bol jeho velkym odporcom.
Niektorym ludom je asi tazke sa obzriet dalej nez len pod vlastny nos. Ked si porovnam cas bacovania Nezrovnala s obdobim, ked bacoval Ftak, tak je to fakt pokrok. Samozrejme, hovorim vseobecne a nie iba o MHD, predsa mesto je viac nez len MHD. Pomali sa deju v tomto meste pozitivne zmeny, a pritom volby su az za dva a pol roka. Vtáčnik zacal nieco robit az stvrtroka pred volbami. Tak prestan dristat...
Pretoze ak raz DPB na CP zagarantuje nizkopodlazny voz, tak ho ludia celkom prirodzene ocakavaju a zariaduju sa podla toho, napr. pri ceste s kocikom, ci na invalidnom voziku (pristup "invalid nech sedi doma" patri do minuleho storocia, pripadne potazmo este do tych Scoviec).
Pretože je to garantované a aj preto tí ľudia žijú v Bratislave a nie v Sečovciach. A že ty máš vyše hlavy oprávnených sťažností čo sa ťa vôbec netýkajú, svedčí o tom, že si modrogum od narodenia a rozhodne by ti neprospelo, keby ťa v DPB ešte aj zamestnali.
Ako rodený Bratislavák tráviaci pomerne veľa času mimo BA som si všimol jednu zaujímavú vec. Na Slovensku je stále X obcí a miest, kde tamojším ľuďom chodí počas pracovných dní autobus 3x ráno a 3x poobede s hodinovým intervalom. Keď som cestoval zo Železnej Breznice do Zvolena, či z Košíc do Sečoviec, či z Nitry do Topoľčianok a podobne, tak mi prišla vždy stará vysokopodlažná naftová Karosa, samozrejme bez klímy, čo počas 35 stupňových horúčav nebolo príjemné, ale bol som rád, že som sa mal kam odviezť a nevšmol som si veru, že by sa ktokoľvek z tamojších obyvateľov na to sťažoval. Tí ľudia sú radi, že im vôbec niečo príde. Prečo potom Bratislavčania si o sebe myslia, že sú páni veľkomožní a keď už sa teda rozhodnú cestovať na Železnú studienku, tak musí im zaručene prísť klimatizovaný, nízkopodlažný spoj? A keď nepríde nízkopodlažiak, tak DPB musí súperiť so sťažnosťami? Ľudia v DPB robia čo môžu a svoju prácu si robia dobre. Týchto sťažností, že prišiel taký alebo onaký autobus, lebo sa niekomu nevyhovelo, mám už vyše hlavy a to v DPB nepracujem.
Nechcem ti do toho hovoriť ale 43 je celá NP už druhý rok a na kačíne je aj cesťák kde je veľký vozičkár čiže NP autobusy to že minulý rok to mali na háku je len výsledok neschopnosti ľudí v DPB
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.