Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Práve v linke 204 stojí odstavená 15 Tr na zastávke - Nemocnica kramáre s prasknutými prednými vzduchovými vankúšmi - celá na podlahe. Už by bolo na čase dať nové klbáky i na túto linku.
Reply on: Solider #153872:
Keďže kvôli rekonštrukcii vozovne Trnávka sú všetky 31Tr v Hrobustove, tak efektívnejšie obehy nejde urobiť. Jedine, že by jalovo ráno jazdili na Trnávku na 204 a večer späť (alebo by bol prvý odchod s cestujúcimi z Valašskej už niekedy o 3.50 a posledný z Rádiovej o 23.50).
Reply on: barack40 #153867:
Možno je to hlúposť, ale nemôže tým vozom škodiť práve to, že štartujú agregát a zhadzujú palice za jazdy?
Som zvedavý, ako bude večer vyzerať výprava pri 210, lebo veľa spojov zostalo nehradených ?
Ja si myslim ze budu jazdit bez vacsich poruch pokial ich bude servisovat skoda. Ked pride na rad DPB potom si myslim ze ich pocet bude klesat pretoze DPB ich bude najpravdepodobnejsie servisovat tak ako vsetky ine vozidla teraz... Tak isto ale sa da stazovat aj na vypravu novych epektriciek. 1.6. Boli vonku a odvtedy tiez chodi 5-6KS von a nechodia vsetky. Takze boh vie co ma vplyv na tu prevadzku novych vozidiel...
Reply on: Mike #153854:
Nikto tu ani nehovorí o 100%, ale keď z 50 vozov jazdí 34, tak to je 68%, čo je neskutočne málo. Už sa dávno mali urobiť opatrenia, zmeny obehov, aby tieto vozidlá jazdili. Toto je vrchol nezodpovednosti a neefektivity, aby nové a pojazdné vozidlá stáli vo vozovni a namiesto nich jazdili plesnivé vraky, lebo „takto je to jednoduchšie“ alebo „to vypravuje iná vozovňa“ a podobné hlúposti.
Reply on: 810zssk #153868:
+barack40:

stopa na výstupišti vedľa VÚB, čo ide od Karadžičovej, teda po ktorej by išla 210, je pravá a tá, kde stojí 206, teda ide od 29.augusta, je ľavá. Oni sa pri vjazde do výstupišťa iba prekrížia. Síce tam 206 vždy stojí max. pár min., v špičke často ide na otoč, ale môže sa stať že tam bude 206odstavená (pri pravom obrubníku) s palicami na ľavej stope a 210 s palicami na pravej stope by ju musela obehnúť...
Odchod linky 59 smer Rača o 16:35 vykonaný ZV 1107 od račka.
Reply on: 810zssk #153868:
Tiež som si myslel. Vďaka ?
Reply on: barack40 #153867:
Teoreticky to moze byt jednoduhsi prejazd uzlom pri autobusovej stanici (nemusi brat ohlad na vyhybky, krizovania, atd.).
Keď už sa tu spomína 210, pridám otázku: Majú vodiči presne stanovené, kde majú zapínať agregát? V utorok večer som totiž cestoval v 210 z Hlavnej stanice k ASMN a vodič (za jazdy) nahodil agregát už niekde medzi Krížnou a Šoltésovej, zhodil palice a ďalej sme išli na diesel. Resp. v čom je pre vodiča lepšie nahodiť agregát tak skoro, namiesto aby ho nahodil až počas státia na zastávke pri ASMN?
4232 ide cez Račko na poruchu do Petržalky, dvojspoj linky 201 na stanicu - 6803 a 6827 s meškaním 19,resp. 11 min.
2009 na račku smer vozovňa, 6104 na 210 smer stanica s meškaním 12 minút... Ďalšia 210 mešká zatiaľ iba 6.
Reply on: Petto #153862:
Ešte raz: detské chybičky mali možnosť vystúpiť na povrch počas testovania a schvaľovania prototypu (a následne mali byť tieto pri ostatných kusoch odstránené, aspoň tak velí základná logika). Vozy zo sériovej výroby by už nemali mať žiadne hromadné nedostatky prejavujúce sa hneď pri prvej, či tretej jazde. Maximálne tak individuálne poruchy spôsobené napr. chybou výroby, či nedostatočným školením vodičov DPB, avšak to podľa mňa neni dôvod na to, aby DPB zložito testoval každý kus zvlášť. DPB počíta s tým, že dostáva doladené kusy schváleného a overeného typu vozidla. A to, že výrobca naďalej hromadne dodáva vozy s vadami už od výroby nejde na triko DPB, ale výrobcu. A výrobca by mal následne aj znášať príslušné náklady, m.i. za ND namiesto instantne vykapatých SORov
Reply on: Michal111 #153861:
A co maju vozovne spolocne s tym, ze nove 31 tr nemaju kde jazdit ? ?
Reply on: Rubber38 #153858:
Len preco maju cestujuci znasat tieto detske vady ? ze linka 210 sa stane nespolahlivou len vdaka tomu ze je tam len 1 novy typ vozidla. Ked sa ti pokazi auto, obmedzis len okruh ludi do 4 osob, ale co vozidlo MHD ?
Reply on: Mike #153854:
Len škoda, že sa najprv neurobili vozovne a potom neprišli nové vozy. Tu keď už sa náhodou niečo urobí, tak aj to je celé naruby.

A jasné, netvrdil som, že bude 100% vozov v premávke, no ak tam stojí cca 20 vozov tak mi to príde stále veľa.
Reply on: Mike #153854:
Pravdu pises..

Navyse, ak sa neopravi prepadlisko v obratisku Cint. Vrakuna, 31Tr na 208 tak skoro nepojdu..
Reply on: Petto #153856:
Tak ale správne je naplno otestovať všetky možnosti vo vozidlách čo najskôr, aby sa prípadné nedostatky prejavili čo najskôr, a nebol neskôr problém so zárukou.
Reply on: Petto #153856:
Na druhej strane, vozidlo v rámci skúšok stihne otestovať všetky funkcie, a je to dostatočne dlhá doba na zistenie najzávažnejších detských vád. A keď sa jedná o schválený typ vozidla, tak nevidím dôvod na to, aby sme si bez siahodlhého testovania a "oťukávania" neboli istí, že dokáže jazdiť deň na normálnej linke, keď to zvládol aj prvý prototyp. Nerozumiem, prečo by sme mali nové vozy najprv mesiac ofukovať a hladkať, aby si pomaličky zvykli... Ja keď si kúpim nové auto, tak tiež najprv nejdem jazdiť týždeň doma po dvore, potom týždeň len 500 metrov do obchodu a až potom ho začať užívať naplno

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.