Ani to vonku netestovali a hned to dali na CRASH test 210. To iste aj nove 30T. Tie vozy mali pomaly nasadzovat na kratsie (delene) sluzby ( napr. L9 alebo spickova L206 ) a nie hned do ostrej ked to malo ledva len skusky urobene. A kto vie ci vobec na agregat aj jazdili v Cechach ?
Vždy budú nejaké stáť na dvore pre menšie alebo väčšie poruchy, prehliadky, prípadne mimoriadne opravy po nehodách. Nikdy nebudú premávať všetky na 100%, nech by to bol hocijaký typ autobusu trolejbusu alebo električky vo väčšom počte.
Zvyšok závisí od toho, kde budú ktoré vozidlá garážované a z ktorej vozovne je ktorá linka vypravovaná. Lebo v súčasnosti premávajú na službách vypravovaných vozovňou Hroboňova:
201- 13 vozov
202 - 11 vozov
204 - 1 voz
206 - 2 vozy
212 - 3 vozy
33 - 4 vozy
- spolu 34 vozov.
A viac aj ak je pojazdných, tak by pri súčasnom rozložení mohlo ísť iba na 203 alebo 211, kde to moc nemá ani logiku ani opodstatnenie (už aj tá 206 je sporná..). Na 207 sa kvôli problémom s prejazdom na obratisku Mliekarenská nedávajú (nech už je to obmedzenie akokoľvek objektívne, alebo subjektívne.. a hoci sa v prapôvodných dokumentoch s premávkou 31Tr na 207 počítalo..)
Keby ostal súčasný cestovný poriadok a výprava vozidiel, tak z opčných 31Tr v počte 20 ks, ktoré pôjdu do vozovne Trnávka, by sa vypravovalo všetkých 20 (resp. možné maximum), pretože výprava činí:
204 - 6
208 - 11
212 - 4
A ty vari ratas ze bude schopnych 70 ? Nahradne diely sa urcite nebude kupovat, vsak lacnejsie resp. ze EU fondy sme nakupili aj nahradne diely v podobe komplet vozov.
Na čo tu máme 50 pojazdných 31Tr keď v premávke je denne sotva 30 vozov?? Keď ich tu bude 70, tak vonku bude koľko, 40 vozov?? a to ešte stále budú jazdiť staré 15Tr, to tie historičky chcú fakt uštvať aby sa rozsypali a až potom ich vyradia, hlavne že bude stáť vo vozovni celá flotila ultramoderných trolejbusov . ?
TeBeCe