Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #153868:
Tiež som si myslel. Vďaka ?
Reply on: barack40 #153867:
Teoreticky to moze byt jednoduhsi prejazd uzlom pri autobusovej stanici (nemusi brat ohlad na vyhybky, krizovania, atd.).
Keď už sa tu spomína 210, pridám otázku: Majú vodiči presne stanovené, kde majú zapínať agregát? V utorok večer som totiž cestoval v 210 z Hlavnej stanice k ASMN a vodič (za jazdy) nahodil agregát už niekde medzi Krížnou a Šoltésovej, zhodil palice a ďalej sme išli na diesel. Resp. v čom je pre vodiča lepšie nahodiť agregát tak skoro, namiesto aby ho nahodil až počas státia na zastávke pri ASMN?
4232 ide cez Račko na poruchu do Petržalky, dvojspoj linky 201 na stanicu - 6803 a 6827 s meškaním 19,resp. 11 min.
2009 na račku smer vozovňa, 6104 na 210 smer stanica s meškaním 12 minút... Ďalšia 210 mešká zatiaľ iba 6.
Reply on: Petto #153862:
Ešte raz: detské chybičky mali možnosť vystúpiť na povrch počas testovania a schvaľovania prototypu (a následne mali byť tieto pri ostatných kusoch odstránené, aspoň tak velí základná logika). Vozy zo sériovej výroby by už nemali mať žiadne hromadné nedostatky prejavujúce sa hneď pri prvej, či tretej jazde. Maximálne tak individuálne poruchy spôsobené napr. chybou výroby, či nedostatočným školením vodičov DPB, avšak to podľa mňa neni dôvod na to, aby DPB zložito testoval každý kus zvlášť. DPB počíta s tým, že dostáva doladené kusy schváleného a overeného typu vozidla. A to, že výrobca naďalej hromadne dodáva vozy s vadami už od výroby nejde na triko DPB, ale výrobcu. A výrobca by mal následne aj znášať príslušné náklady, m.i. za ND namiesto instantne vykapatých SORov
Reply on: Michal111 #153861:
A co maju vozovne spolocne s tym, ze nove 31 tr nemaju kde jazdit ? ?
Reply on: Rubber38 #153858:
Len preco maju cestujuci znasat tieto detske vady ? ze linka 210 sa stane nespolahlivou len vdaka tomu ze je tam len 1 novy typ vozidla. Ked sa ti pokazi auto, obmedzis len okruh ludi do 4 osob, ale co vozidlo MHD ?
Reply on: Mike #153854:
Len škoda, že sa najprv neurobili vozovne a potom neprišli nové vozy. Tu keď už sa náhodou niečo urobí, tak aj to je celé naruby.

A jasné, netvrdil som, že bude 100% vozov v premávke, no ak tam stojí cca 20 vozov tak mi to príde stále veľa.
Reply on: Mike #153854:
Pravdu pises..

Navyse, ak sa neopravi prepadlisko v obratisku Cint. Vrakuna, 31Tr na 208 tak skoro nepojdu..
Reply on: Petto #153856:
Tak ale správne je naplno otestovať všetky možnosti vo vozidlách čo najskôr, aby sa prípadné nedostatky prejavili čo najskôr, a nebol neskôr problém so zárukou.
Reply on: Petto #153856:
Na druhej strane, vozidlo v rámci skúšok stihne otestovať všetky funkcie, a je to dostatočne dlhá doba na zistenie najzávažnejších detských vád. A keď sa jedná o schválený typ vozidla, tak nevidím dôvod na to, aby sme si bez siahodlhého testovania a "oťukávania" neboli istí, že dokáže jazdiť deň na normálnej linke, keď to zvládol aj prvý prototyp. Nerozumiem, prečo by sme mali nové vozy najprv mesiac ofukovať a hladkať, aby si pomaličky zvykli... Ja keď si kúpim nové auto, tak tiež najprv nejdem jazdiť týždeň doma po dvore, potom týždeň len 500 metrov do obchodu a až potom ho začať užívať naplno
Linka 212 nehoda na Kolarovom námestí, prítomný dispečing.Vozidlo myslím 6814. (mobil)
Reply on: Mike #153855:
Ani to vonku netestovali a hned to dali na CRASH test 210. To iste aj nove 30T. Tie vozy mali pomaly nasadzovat na kratsie (delene) sluzby ( napr. L9 alebo spickova L206 ) a nie hned do ostrej ked to malo ledva len skusky urobene. A kto vie ci vobec na agregat aj jazdili v Cechach ?
Reply on: TeBeCe #153851:
To preto, že sa neostalo pri osvedčenej štvorici 6101 2 4 5, ale pokúsili sa zaradiť ďalšie nové vozidlá ?
Reply on: Michal111 #153850:
Vždy budú nejaké stáť na dvore pre menšie alebo väčšie poruchy, prehliadky, prípadne mimoriadne opravy po nehodách. Nikdy nebudú premávať všetky na 100%, nech by to bol hocijaký typ autobusu trolejbusu alebo električky vo väčšom počte.
Zvyšok závisí od toho, kde budú ktoré vozidlá garážované a z ktorej vozovne je ktorá linka vypravovaná. Lebo v súčasnosti premávajú na službách vypravovaných vozovňou Hroboňova:
201- 13 vozov
202 - 11 vozov
204 - 1 voz
206 - 2 vozy
212 - 3 vozy
33 - 4 vozy
- spolu 34 vozov.
A viac aj ak je pojazdných, tak by pri súčasnom rozložení mohlo ísť iba na 203 alebo 211, kde to moc nemá ani logiku ani opodstatnenie (už aj tá 206 je sporná..). Na 207 sa kvôli problémom s prejazdom na obratisku Mliekarenská nedávajú (nech už je to obmedzenie akokoľvek objektívne, alebo subjektívne.. a hoci sa v prapôvodných dokumentoch s premávkou 31Tr na 207 počítalo..)

Keby ostal súčasný cestovný poriadok a výprava vozidiel, tak z opčných 31Tr v počte 20 ks, ktoré pôjdu do vozovne Trnávka, by sa vypravovalo všetkých 20 (resp. možné maximum), pretože výprava činí:
204 - 6
208 - 11
212 - 4

Reply on: Michal111 #153850:
A ty vari ratas ze bude schopnych 70 ? Nahradne diely sa urcite nebude kupovat, vsak lacnejsie resp. ze EU fondy sme nakupili aj nahradne diely v podobe komplet vozov.
Ako je to možné? Veď sú nové... a musia vydržať 25 rokov - tak direktor vraveli.
ZV dnes nestiha tie DeGese hradit na 210, padaju jak hnile hrusky ?
Na čo tu máme 50 pojazdných 31Tr keď v premávke je denne sotva 30 vozov?? Keď ich tu bude 70, tak vonku bude koľko, 40 vozov?? a to ešte stále budú jazdiť staré 15Tr, to tie historičky chcú fakt uštvať aby sa rozsypali a až potom ich vyradia, hlavne že bude stáť vo vozovni celá flotila ultramoderných trolejbusov . ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.