Reply on: Mike #153743:
Pekne si to cele vysvetlil Ja uz mam len dve otazky:
Naozaj si myslis, ze ta prva odrazka je len ojedinely pripad?
Preco chybajuca a zaroven prebytocna kapacita (urbanway 10,5) sa vyskytuje v poslednom obdobi takmer vyhradne vo vyprave jednej prevadzky?
Mike
- Teda napr. sem tam sa dá voz na nejakú linku/poradie aj s vodičom, ktorý ho má pridelený, aj keď celkom nesedí typovosť (ojedinelý prípad, ale môže sa stať..).
- Alebo voz má mať údržbu cez medzidiel, tak ide na delenú službu (urbanway). Ale všetky delené služby 12m vozidiel môžu byť zrovna obsadené vodičmi s ich pridelenými vozmi. A keďže to nechcú prehadzovať, tak dajú urbanway na inú delenú službu s iným vodičom (napr. na53ku alebo 20tku)
- Alebo v čase keď sa robí výprava (predchádzajúci večer do 21. hod), sa obsadia všetky linky/poradia že typovosť sedí. Do 0:00, kým prídu všetky vozy do vozovne, sa zistí, že do rána sa 3 urbanwaye musia odstaviť,s ktorými sa počítalo do výpravy. Žiadne už nie sú k dispozícií, tak sa napíšu na 28 a 50 hrbáče 10.5 m. Ale do rána - 5:00 sa predsalen podarí dva urbanwaye opraviť, ale prichystanú výpravu už nikto nemení. Ale povedzme na 20tku čo má byť hrbáč, tak pred výjazdom voz nejde natočiť, tak vodičovi dajú prvý voz čo je k dispozícií- urbanway.
Proste rôzne prípady sa stávajú a ráno medzi 3:30 a 6:00 je v každej vozovni taký frmol, že sa skôr rieši to, aby vyšli všetky poradia na linku a načas a niekedy to ide na úkor typovosti (a nízkopodlažnosti..)