Ježiši Kriste zase §5 v znení - Jedenvodičpovedal ☺ mne sa nezdá,že by boli súce na vyradenie...Sôr by som sa prikláňal k vyradeniu tých SORshitov NB18 z 1.série ?
Prave som zachitil rozhovor dvoch vodicov a jeden z nich hovoril ze nove nb18-ky ked pridu vsetky do juraku sa zacnu vyradovat solarisy vraj kvoli strasne vysokym nakladom na prevadzku. Neviete niekto co je na tom pravdy? Diki.
Mimochodom, otázka na telo, prečo sa v Bratislave nevyužíva to, čo je trebars v takej Budapešti bežná prax - v noci síce až tak nie, ale aspoň cez medzidiely delených služieb sa vozidlá nechávajú na konečných. Ušetrí sa kopa jalových kilometrov a veci s tým súvisiace. (Keď sa neberú do úvahy vozy, ktoré sú vypravované na delené práve preto, že medzi špičkami sa podrobujú opravám a podobne.)
Nie všade by to bolo efektívne, predsa tu nemáme také dialky medzi konečnými zastávkami a vozovňami ako v BP, ale čo taká 83 a 84? Na 84 všetky delené vykonajú trasu Pri kríži-vozovňa aspoň raz do dňa naprázdno.
Aj keď ... #nikdysatotaknerobilo #vodicibytozneuzili
V tom čase som pravidelne cestoval L91 a IK 415 vyzerali naozaj čistejšie, samozrejme tagy a grafity ostali, ale aspoň nebol zaprašený interiér a zafúľaný interiér.
Na linkách 4, 5 a 9 je naozaj rovnaký počet vozidiel ako v bežný víkend alebo je chyba vo výprave? Napríklad taká linka 9 má cez víkend bežne v Ružinove takmer 30 min prestávku. Ak je tam naozaj 8 vozov ako bežne, tak to majú po každom kolečku hodinovú prestávku alebo čo?
Tak to si mal velmi specialnu skusenost, lebo v tom obdobi si z toho aj tu na imhd vsetci robili srandu, nakolko ten certifikat sa objavoval aj vo vozidlach ktore boli spinave a kvalita toho cistenia evidentne nebola nijak valna.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dadino