Ježiši Kriste zase §5 v znení - Jedenvodičpovedal ☺ mne sa nezdá,že by boli súce na vyradenie...Sôr by som sa prikláňal k vyradeniu tých SORshitov NB18 z 1.série ?
Prave som zachitil rozhovor dvoch vodicov a jeden z nich hovoril ze nove nb18-ky ked pridu vsetky do juraku sa zacnu vyradovat solarisy vraj kvoli strasne vysokym nakladom na prevadzku. Neviete niekto co je na tom pravdy? Diki.
Mimochodom, otázka na telo, prečo sa v Bratislave nevyužíva to, čo je trebars v takej Budapešti bežná prax - v noci síce až tak nie, ale aspoň cez medzidiely delených služieb sa vozidlá nechávajú na konečných. Ušetrí sa kopa jalových kilometrov a veci s tým súvisiace. (Keď sa neberú do úvahy vozy, ktoré sú vypravované na delené práve preto, že medzi špičkami sa podrobujú opravám a podobne.)
Nie všade by to bolo efektívne, predsa tu nemáme také dialky medzi konečnými zastávkami a vozovňami ako v BP, ale čo taká 83 a 84? Na 84 všetky delené vykonajú trasu Pri kríži-vozovňa aspoň raz do dňa naprázdno.
Aj keď ... #nikdysatotaknerobilo #vodicibytozneuzili
V tom čase som pravidelne cestoval L91 a IK 415 vyzerali naozaj čistejšie, samozrejme tagy a grafity ostali, ale aspoň nebol zaprašený interiér a zafúľaný interiér.
Na linkách 4, 5 a 9 je naozaj rovnaký počet vozidiel ako v bežný víkend alebo je chyba vo výprave? Napríklad taká linka 9 má cez víkend bežne v Ružinove takmer 30 min prestávku. Ak je tam naozaj 8 vozov ako bežne, tak to majú po každom kolečku hodinovú prestávku alebo čo?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran