Tak hádam by si nechcel aby ich tam dispečeri poslali hradiť 33/4? Čo keby sa pokazil napr. veľmi potrebný bus na 82 a tí dvaja ľudia by museli ísť cez nový most peši alebo iným busom.
V Bratislave je niekoľko miest, kde nakreslené čiary na ceste nevyznačujú úplne bezpečný odstup od koľajových vozidiel, predovšetkým v prípadoch, ak stojím alebo sa pohybujem tesne pri čiare susediacej s koľajovým telesom.
Na takýchto miestach (napríklad v oblúkoch, ale nie len tam) treba na toto pamätať a radšej nechať trochu viac miesta pre možné bočné výkyvy električiek (byť vo svojom pruhu, ale čo najďalej od koľajníc). To isté platí aj pre odbočujúce dlhé autobusy alebo trolejbusy, kde sa tiež stáva, že zadok vozidla niekedy ustrelí kúsok za lajnu do susedného pruhu.
Podrobnosti z popísanej nehody nepoznám.
6618 skapatý so zloženými palicami na BBC 1 Plus Miletičova smer mesto priamo v priestore zastávky, prítomná malá biela dodávka ako dielňa. Stoji to tu odstavené už ale tak polhodinu aj viac.
Včera "zaujímavá" kolízia električky a gumokola: zadný koniec eliny pri odbočovaní doľava z Rázusového nábrežia zrušil auto stojace v ľavom odbočovacom pruhu na semafore...
Troska ta opravim. "Všetko pridelené vozy či už delenkárovi alebo serióznej dvojici" - nie dvojici, ale trojici... ? Dvojice su iba na sluzbach v turnuse 5+2, teda robis po-pi a vikend/sviatok volno. Inak su vsetky vozy pridelene trojiciam (turnus 4+2).
Striedajú sa tam tie isté dvojice po dvoch týždňoch, dvaja majú pridelenú 4227 a dvaja 4244 (4234 je už delenkársky voz). 95/6 je totižto krátka služba a 93/1+n93 dlhá, tak aby sedeli hodiny majú 2 týždne 93 a 2 týždne 95.
Všetko pridelené vozy či už delenkárovi alebo serióznej dvojici ? inak pre zvedavosť 93/1 resp.95/6 si striedajú tie isté dvojice po dvoch týždňoch (4227 a 4234) alebo majú iné vozy a linky?Ďakujem za info ?
Petto