Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tester #152762:
Hej, Tbusy zablokovali komplet celu zastavku na trnku. Az sa cudujem, ze nikoho nenapadlo este preventivne vojst trolejbusom do krizovatky a zablokovat to tam durch cele...
Kedze racko je jeden napajaci usek, neda sa odklonit Tbusy ani cez Legionarsku... a kedze mame problem na tri pismena (sor), tak zrejme nie je mozne otacat 201 ani cez Jelacicovu ani cez Trenciansku. Tlieskam normalne a sklanam sa nad genialitou vedenia DP. Vzhladom na obrovske mnozstvo nasr...denych ludi, ponahlajucich na vlak na vinohrady a pod. absenciu akejkolvek NAD prvu polhodinu, o nejakom hradeni vypadnutych Tbusov a informovaniu cestujucich (a vlastnych vodicov...) skoda pisat.
Dufam ze sa najde niekto uvedomely, kto sa bude stazovat na magistrat.
čo je z vozom 4244? 2 dvere chýba dopytové otváranie, guma na dverách odlepená, hlásenia tiché ale to nie je až taká záhada až na tú ,,žehliacu dosku,, ktorá je inej farby poťahu ako zvyšné sedadlá Sorky čo u ostatných nových Sorov je celý autobus v jednej farby poťahov. Dakujem.
Reply on: Max #152761:
Keby len uviaznut... Vozy zostali v suvislej kolone od Centralu az za zastavku smer hl.st., takze svojou necinnostou priamo ohrozili zivoty cestujucich, ktory spoza stojacich vozov prechadzali do praveho pruhu dufajuc, ze autobus este neodchadza a nezoberie ich vozidlo za nim.
Reply on: uzivatel #152758:
Ano - klasika u dpv - nielenze neboli schopni odklonit elektricky smerom od Blumentalu do Race niekam inam (plna Radlinskeho), ale nechaju tam uviaznut takmer celu vypravu tadial premavajucich Tbus liniek...
Racianske sa uz rozbehlo na oboch trakciach. Gratulujem dispecerom k totalnemu chaosu.
Reply on: uzivatel #152758:
Organizácia tohto podniku je sen. Hneď ako sa to stalo mali tie vozy presmerovať napríklad na Rajskú alebo Hodžovo námestie a nie ich tam posielať do kolóny, ja toto nepochopím.
Reply on: Max #152753:
Je to uz hodinu, ale dopravny dispecing to asi este stale nezistil, lebo prave sa zaradila do kolony dalsia 201 z Mileticky na Trnavsku.
Reply on: Marek1978 #152755:
Môže byť, ja som písal že ja som ho tam ešte nestretol, tak to bolo myslené. Vždy mám šťastie len na boSORku NB 18
94/4n - 2343
Reply on: mathre #152754:
Urban tam uz bol viackrat
Reply on: Peon #152751:
Veľa krát sa stáva že tam jedno poradie jazdieva aj SOR NB 18, nič zvláštne čo sa týka zvýšenej kapacity ale Urban som tam ešte nevidel, to je pravda.
Reply on: Max #152752:
Tzn. ze to tam bude chvilu bez prudu - aj trolejbusy.
Aktuálne prestoj ED na racku smer Rača z dovodu zlomeneho pantografu na voze 7935. + poskodene krizenie s TD v krizovatke...
Dnes ma prekvapila 1052 na 20-ke. Zaujímavý pocit ísť po rokoch na linke 20 v 12-metrovom autobuse, navyše novom. Podľa výpravy pozerám, že zvyšok boli 10,5-metrové SOR-y. Ako je možné, že ten voz bol vypravený na 20-ku a bude to aj nabudúce?
Reply on: Mischo1 #152749:
6101 je udajne v Plzni
Reply on: Petto #152746:
Mohli tam dať aspoň 6101 aspoň trocha by zachránila situáciu. ?
Nebolo by lepšie spraviť 8min interval na L33 a 3 trolejbusy by úplne stíhali.
Reply on: frenky #152736:
Doplním petržalské sorky, ktoré sú v zadelení majú 2 vodičov (jeden robí väčšinou iba ranné a druhý poobedné a keď majú voľno, tak voz by mal byť vo vozovni - to sa cez týždeň nestáva skoro vôbec). Inak je to tak ako si napísal.
Reply on: Petto #152746:
Tak hádam by si nechcel aby ich tam dispečeri poslali hradiť 33/4? Čo keby sa pokazil napr. veľmi potrebný bus na 82 a tí dvaja ľudia by museli ísť cez nový most peši alebo iným busom.
a nechodi a nechodi 33/4 .... zalozaky dufam stoja na stanovistiach
Reply on: Hug0 #152744:
V Bratislave je niekoľko miest, kde nakreslené čiary na ceste nevyznačujú úplne bezpečný odstup od koľajových vozidiel, predovšetkým v prípadoch, ak stojím alebo sa pohybujem tesne pri čiare susediacej s koľajovým telesom.
Na takýchto miestach (napríklad v oblúkoch, ale nie len tam) treba na toto pamätať a radšej nechať trochu viac miesta pre možné bočné výkyvy električiek (byť vo svojom pruhu, ale čo najďalej od koľajníc). To isté platí aj pre odbočujúce dlhé autobusy alebo trolejbusy, kde sa tiež stáva, že zadok vozidla niekedy ustrelí kúsok za lajnu do susedného pruhu.
Podrobnosti z popísanej nehody nepoznám.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.