Dnes ma prekvapila 1052 na 20-ke. Zaujímavý pocit ísť po rokoch na linke 20 v 12-metrovom autobuse, navyše novom. Podľa výpravy pozerám, že zvyšok boli 10,5-metrové SOR-y. Ako je možné, že ten voz bol vypravený na 20-ku a bude to aj nabudúce?
Doplním petržalské sorky, ktoré sú v zadelení majú 2 vodičov (jeden robí väčšinou iba ranné a druhý poobedné a keď majú voľno, tak voz by mal byť vo vozovni - to sa cez týždeň nestáva skoro vôbec). Inak je to tak ako si napísal.
Tak hádam by si nechcel aby ich tam dispečeri poslali hradiť 33/4? Čo keby sa pokazil napr. veľmi potrebný bus na 82 a tí dvaja ľudia by museli ísť cez nový most peši alebo iným busom.
V Bratislave je niekoľko miest, kde nakreslené čiary na ceste nevyznačujú úplne bezpečný odstup od koľajových vozidiel, predovšetkým v prípadoch, ak stojím alebo sa pohybujem tesne pri čiare susediacej s koľajovým telesom.
Na takýchto miestach (napríklad v oblúkoch, ale nie len tam) treba na toto pamätať a radšej nechať trochu viac miesta pre možné bočné výkyvy električiek (byť vo svojom pruhu, ale čo najďalej od koľajníc). To isté platí aj pre odbočujúce dlhé autobusy alebo trolejbusy, kde sa tiež stáva, že zadok vozidla niekedy ustrelí kúsok za lajnu do susedného pruhu.
Podrobnosti z popísanej nehody nepoznám.
6618 skapatý so zloženými palicami na BBC 1 Plus Miletičova smer mesto priamo v priestore zastávky, prítomná malá biela dodávka ako dielňa. Stoji to tu odstavené už ale tak polhodinu aj viac.
Luxor884