Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mathre #152578:
Vidíš to je nápad, to mi ani nenapadlo. Dispečerom hodíme tabuľku za čelné sklo a vybavené.
Reply on: Palo1987 #152569:
Mohli by to voziť dispečéri ☺
Reply on: 810zssk #152565:
Je mi jasné že je to dosť riskantné. Nad tým som inak uvažoval že v prípade nehody/poruchy by prišiel žeriav a náves a riešilo by sa to takto. Myslím že aj tak by to bolo lacnejšie ako toľko autobusov tam ťahať.
Reply on: Palo1987 #152569:
? to bolo dobre a hlavne pravdive...
Reply on: Dadino #152573:
Lebo skončí prenájom a aj ekonomická životnosť.
Reply on: Dadino #152573:
Tedomy nepatria DPB, sú len dlhodobo zapožičané.
Reply on: Solider #152567:
Preco sa bude treba zbavit Tedomov??
Reply on: Petto #152571:
Ok ale budme aj trochu ekologicky a poslime tam radsej ten bicykel pre 4 osoby.
Reply on: Palo1987 #152569:
podla mna aj motorka ?
Reply on: Mike #152566:
Ak bude nútená správa, tak zabudni na nejaké investičné výdavky, hoc len vo výške 5%. Platiť sa bude môcť len nevyhnutná prevádzka.
Reply on: Solider #152567:
To je pravda napríklad na takej 82 by štandardne stačil osobný automobil.
Reply on: Mike #152566:
Ak by nestihli dostavať starý most v termíne určenom EÚ a nepreplatia ho mesto nebude mať tých 5% keďže bude v nútenej správe.
Reply on: Dezerter #152529:
Ak sa budúci rok kúpi 50 alebo 60 nových kĺbových autobusov, tak v roku 2016, s výnimkou prímestských soriek a low-entry vozov, tu už vysokopodlažné autobusy nebudú žiadne. Všetky Karosy by tak mohli dojazdiť.

Myslím si, že je potrebné vypracovať plán obnovy vozidiel, pretože v roku 2017 sa bude treba zbaviť Tedomov a Solarisy už po životnosti budú totálne rozpadnuté, takže aj tie by mali dojazdiť. Rovnako aj 9,5-metrové Sorky a Sprintery s takmer pol milióna kilometrami. Najlepšie by bolo, ak by už konečne existoval reálny plán dopravnej obslužnosti, kde bude zadefinované, na aké linky sú potrebné konkrétne vozidlá. Kupovať voz za voz nie je vhodné riešenie, keďže sa ukazuje, že na niektorých linkách sa nestretáva požadovaná kapacita s reálnou.
Reply on: Michal111 #152563:
A ostatní: rekonštrukcia má ísť za Eurofondy. Takže jedine že by nútená správa nedovolila ani zaplatiť tých 5%, ktoré bude musieť mesto..
Reply on: mathre #152560:
Mozes mat najspolahlivejsi voz na svete, udrzbu na nom robit musis a hlavne nevies garantovat ze nebude mat nehodu a podobne. Podla mna je taketo riesenie prilis riskantne - aspon kym nebude vymyslene ako sa v pripade potreby budu privazat/odvazat vozidla na ostrovnu trat (napr. na kamione).
Reply on: Michal111 #152563:
Hej hej aj to je reálny scenár
Reply on: Palo1987 #152559:
Alebo v nútenej správe a rekonštrukcie trate sa nedočkáme celé desaťročie. ?
Reply on: Petto #152554:
Samozrejme preklep, sorry ?
Reply on: Max #152552:
Veď tak som to aj myslel. V KV by bol kaliforňan takže tam by sa točili na ňom a v Dúbravke normálne v obratisku.
Reply on: 810zssk #152551:
Nad tým som tiež premýšlal, teoreticky keď vezmeme že sú to nové vozy a mohli by byť spolahlivé tak by to šlo. Plus by tam bola jedna - dve ako záloha a zároveň by sa aj točili aby nemuseli jazdiť každý deň.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.