Je mi jasné že je to dosť riskantné. Nad tým som inak uvažoval že v prípade nehody/poruchy by prišiel žeriav a náves a riešilo by sa to takto. Myslím že aj tak by to bolo lacnejšie ako toľko autobusov tam ťahať.
Ak sa budúci rok kúpi 50 alebo 60 nových kĺbových autobusov, tak v roku 2016, s výnimkou prímestských soriek a low-entry vozov, tu už vysokopodlažné autobusy nebudú žiadne. Všetky Karosy by tak mohli dojazdiť.
Myslím si, že je potrebné vypracovať plán obnovy vozidiel, pretože v roku 2017 sa bude treba zbaviť Tedomov a Solarisy už po životnosti budú totálne rozpadnuté, takže aj tie by mali dojazdiť. Rovnako aj 9,5-metrové Sorky a Sprintery s takmer pol milióna kilometrami. Najlepšie by bolo, ak by už konečne existoval reálny plán dopravnej obslužnosti, kde bude zadefinované, na aké linky sú potrebné konkrétne vozidlá. Kupovať voz za voz nie je vhodné riešenie, keďže sa ukazuje, že na niektorých linkách sa nestretáva požadovaná kapacita s reálnou.
Mozes mat najspolahlivejsi voz na svete, udrzbu na nom robit musis a hlavne nevies garantovat ze nebude mat nehodu a podobne. Podla mna je taketo riesenie prilis riskantne - aspon kym nebude vymyslene ako sa v pripade potreby budu privazat/odvazat vozidla na ostrovnu trat (napr. na kamione).
Nad tým som tiež premýšlal, teoreticky keď vezmeme že sú to nové vozy a mohli by byť spolahlivé tak by to šlo. Plus by tam bola jedna - dve ako záloha a zároveň by sa aj točili aby nemuseli jazdiť každý deň.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.