Reply on: Dezerter #152535:
V 21. storočí by malo byť nízkopodlažné vozidlo štandrad. Ale žiaľ v DPB sú stále aj vysokopodlažné vozidlá, preto mi príde logické že tie nízkopodlažné sú najprv na celodenkách a vysokopodlažné na delených - špičkových poradiach. Samozrejme že sú aj vyýnimky, občas ide vysokopodlažný voz na celodenke - 78, ale aj 93 či 95. A zasa nízkopodlažný voz môže ísť na špičke.. 21, 84. (kde aj chodí). Imobilných a invalidov som uviedol preto, že ja ako zdravý človek nemám žiadny problém vybehnúť schodmi do vysokopodlažného autobusu. A ani tí pracujúci v strednom veku, alebo študenti v mladom veku, ktorí tvoria prevažnú väčšinu cestujúcich v 74, 75.. Ale vozíčkar alebo dôchodca o barliach už problém výjsť po schodoch má, takže pre nich je logické že sa bude požadovať NP vozidlo.
To porovnanie dĺžky vozidiel bolo iba ako príklad, že "spravodlivosť" medzi vozovňami nie je argument. Lebo Ty si uvádzal spravodlivosť podľa np vozidiel, ale ja si pre spravodlivosť môžem zvoliť iné kritérium - dĺžku vozidla, alebo dá sa to hodnotiť aj podľa veku a pod.. A tiež je logické podľa mňa že keď na J. Dvore je cng plnička tak všetky CNG vozidlá budú garážovať v J. Dvore.
Teraz zasa hovoríš o spravodlivosti NP podľa liniek. Ani to si nemyslím že je potrebné. Skôr by som povedal že majú byť pokryté NP vozidlami mestské časti, alebo vybrané smery. Lebo potom Tvojim argumentom by sme mohli hodnotiť aj trolejbusové linky, tie na rozdiel od autobusov, ktoré premávajú iba v špičke, tvoria základnú obslužnosť pre viacero území. A tam je aké rozloženie že 201, 202 iba NP vozidlá, ale 208 nič, 205 nič, 204 iba jedno.. .
volod