Teoreticky keby spravili nejakého kaliforňana v KV tak by tam mohli jazdiť 31T z Karlovky do Dúbravky, v noci by stáli hore v Dúbravke v obratisku a bola by tam strážna služba.
Karlovka sama osebe nepotrebuje nejaku extra kapacitu naviac oproti Dubravke. Ked to prezeniem tak ta kapacita ktora je potrebna na Damborskeho postaci po Nad Lúčkami, najväčší balík pristúpi na Segenrovej a Molecovej.
Počas viacerých víkendových výluk už úspešne fungoval model liniek náhradnej dopravy X5 (resp. X1 po starom) a 133.
Ja osobne by som ponechal 33 tak ako je v podstate je ti jedno ci dolu prestupis na autobus alebo elektricku ak bude ako tak nahradena kapacita a 133 by som tahal v terajsom stave. A asi by bolo treba spravit dve nahradne linky a to x5 do Dubravky a x9 len po karlovku len je otazne kde vezmu vozy na to aby sa vytvoril aspon 2-3 minutovy preklad v spicke. Ono istym sposobom by x9 mohla nahradzat aj 133 ale dalsia cast Karlovky by bola potom citelne oslabena. Hlavny prestup bude musiet byt vytvoreny pri chatam sofer a druhy pod novym mostom. Otazka je ci bude obratisko pod novym mostom taku kapacitu vozov zvladat, potom je mozne este nieco tocit na zochovej.
Ešte že si dodal do zátvorky električku. Z Rače predsa chodia NP sory na 52 56 a tudomy na 65 ? No ale povedz, aká je to spravodlivosť že na linky 1-9 nie je vypravované žiadne NP vozidlo.. (Čoskoro bude až jedno) A na linky 20-199 až 399 vozidiel!
A čo taka spodna Karlovka prip. aj Raca , ti v zivote este ani nemali sancu ist NP vozidlom (elektrickou) , jedine ked chodi NAD a tych starsich ludi je tam tiez kopa ?
V 21. storočí by malo byť nízkopodlažné vozidlo štandrad. Ale žiaľ v DPB sú stále aj vysokopodlažné vozidlá, preto mi príde logické že tie nízkopodlažné sú najprv na celodenkách a vysokopodlažné na delených - špičkových poradiach. Samozrejme že sú aj vyýnimky, občas ide vysokopodlažný voz na celodenke - 78, ale aj 93 či 95. A zasa nízkopodlažný voz môže ísť na špičke.. 21, 84. (kde aj chodí).
Imobilných a invalidov som uviedol preto, že ja ako zdravý človek nemám žiadny problém vybehnúť schodmi do vysokopodlažného autobusu. A ani tí pracujúci v strednom veku, alebo študenti v mladom veku, ktorí tvoria prevažnú väčšinu cestujúcich v 74, 75.. Ale vozíčkar alebo dôchodca o barliach už problém výjsť po schodoch má, takže pre nich je logické že sa bude požadovať NP vozidlo.
To porovnanie dĺžky vozidiel bolo iba ako príklad, že "spravodlivosť" medzi vozovňami nie je argument. Lebo Ty si uvádzal spravodlivosť podľa np vozidiel, ale ja si pre spravodlivosť môžem zvoliť iné kritérium - dĺžku vozidla, alebo dá sa to hodnotiť aj podľa veku a pod.. A tiež je logické podľa mňa že keď na J. Dvore je cng plnička tak všetky CNG vozidlá budú garážovať v J. Dvore.
Teraz zasa hovoríš o spravodlivosti NP podľa liniek. Ani to si nemyslím že je potrebné. Skôr by som povedal že majú byť pokryté NP vozidlami mestské časti, alebo vybrané smery. Lebo potom Tvojim argumentom by sme mohli hodnotiť aj trolejbusové linky, tie na rozdiel od autobusov, ktoré premávajú iba v špičke, tvoria základnú obslužnosť pre viacero území. A tam je aké rozloženie že 201, 202 iba NP vozidlá, ale 208 nič, 205 nič, 204 iba jedno.. .
Neviem prečo by som mal byť invalid aby som mal nárok na NP vozidlo. Dokonca mi není jasné prečo "doplnkové" linky na ne tiež nemajú nárok, veď aj tam cestujú rovnakí ľudia ako inde. A ak sa môžem spýtať rátajú sa ako doplnkové aj špičkové poradia celodenných liniek? ? K tej 78 a 63 len poznamenávam, že takmer každý deň sa tam na celodenkách vyskytujú karosy ale o to až tak nejde lebo sa to netýka len ich. Ak sa vozovňa rozhodne mať 0 NP vozidiel je to v poriadku ale tak nech sa výprava liniek spravodlivo rozdelí aby sa nové vozidlo ušlo každej linke. O dĺžke vozidla tu nepadlo ani slovko ale keď už to spomínaš tak tam to bolo pekne podelené čo sa týka NP vozidiel lebo všetky linky z Krasňan boli pol na pol čo sa toho týka. Dĺžka vozidla tam nehrala rolu ?
Pumpa Slovnaft na Prievozskej uzavretá od rána vážna DN prítomná polícia hasiči záchranka už asi od skorého rána sa to stalo. Celé už neidentifikovateľné strieborné auto úplne rozmlátené pred vchodom do Apollo BC zboku, pumpa hneď susedí s Apollo BC za rohom, 2848 na šk. spoji č. 10.
Ja som tiež Ružinovčan a síce nie som ani na invalidnom vozíku ani o barliach a moji rodičia chvalabohu tiež nie, ale mám pocit že na 63 chodí skoro polovica sorov (a dokonca NP garant) a na 78 chodí väčšina sorov, okrem toho na 39 chodia iba sory a na 61 detto. Takže nie je pravda že na každej kĺbovej linke tu jazdia vrakosy. Vrakosy jazdia hlavne na "špičkových" linkách 74 75 196 (a 133), ktoré sú svojim charakterom doplnkové a teda nie je žiadna potreba aby tam jazdili nízkopodlažné vozidlá. Dôchodcovia, mamičky s kočíkmi a hendikepovaní (až na malé výnimky) cestujú prevažne v sedle, preto sú celodenné poradia 78 a 63 pokryté sormi. Jedine čo si viem predstaviť nejaký jeden dva sory na 75, keďže poslednými a prvými spojmi cestujú ľudia do ružinovskej nemocnice a polikliniky.
A divízia autobusy DPB nie je ani subjekt medzinárodného práva, ani partnerského spolunažívania, že by tam mala platiť nejaká "spravodlivosť" medzi vozovňami. Keď sa DPB rozhodne že tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel (ako teraz v trolejbusovej vozovni Trnávka), tak tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel. Napríklad až do jej konca boli v autobusovej vozovni krasňany vozidlá maximálnej dĺžky 12 metrov a dokonca posledný rok už iba vozidlá maximálne 10.5 m dlhé. Aká je toto spravodlivosť medzi vozovňami keď niekde majú 20 metrové autobusy a inde maximálne 10.5???
Išiel som okolo o 5:50 a na zastávke bola odstavená 70-ka. Pred ním vozidlo dispečingu a dve policajné autá, tak trochu na divoko zaparkované. Asi niekto robil problémy v autobuse.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
A divízia autobusy DPB nie je ani subjekt medzinárodného práva, ani partnerského spolunažívania, že by tam mala platiť nejaká "spravodlivosť" medzi vozovňami. Keď sa DPB rozhodne že tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel (ako teraz v trolejbusovej vozovni Trnávka), tak tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel. Napríklad až do jej konca boli v autobusovej vozovni krasňany vozidlá maximálnej dĺžky 12 metrov a dokonca posledný rok už iba vozidlá maximálne 10.5 m dlhé. Aká je toto spravodlivosť medzi vozovňami keď niekde majú 20 metrové autobusy a inde maximálne 10.5???