AUTOBUSOVÉ SPOJENIE ZÁHORSKEJ BYSTRICE A DÚBRAVKY REALITOU
Na stretnutí s primátorom sme sa dohodli, že od začiatku školského roka, to je od 3 septembra ,bude autobusová linka č.123 chodiť do Záhorskej Bystrice smerom na Dúbravku cez Bory. Pôjde aj do Marianky a obslúži aj Strmé Vršky. Linka č.37 sa vráti do svojej pôvodnej trasy bez zachádzky do Marianky a na Strmé Vršky. Trasovanie a intervaly zverejníme ked ich dostaneme od dopravného podniku. Ďaľej sme sa dohodli, že požadovaný prechod pre chodcov pri autobusovej zástavke na Podkerepúškach bude realizovať magistrát. Snahou bude tiež k 3 septembru.
nieco take som aj tipoval, este by to bolo dobre aj "predat", nech ti co nemaju radi chlad nenastupuju do koncovych clankov a zbytocne nebrlblu na to ze to fuka studeny vzduch....
na moste na Kapucínskej smerom do tunela pracovná Karosa DP 3 dverová teraz pred 8h. Obojsmerná zastávka Novohradská aj po mesiaci od začatia prác na obnove povrchu bez života aj dnes ráno, betón nový už je tam dávno, patrilo by sa zaasfaltovať okraje čo je záleźitosť tak na 2 hod a uviesť do prevádzky už ešte v ten deň........
inac z tych roznych teplot v roznych castiach vozidla by sa dala spravit aj feature, proste mas cast salonu pre teplomilov a cest pre tych co maju radsej chladnejsie....
no myslel som vsetky 3 stredne clanky, aj ten so strednymi dverami, podla mojich skusenosti v nich byva podstatne teplejsie.... (ale kedze sa vacsiemu teplu vyhybam ako sa da, tak prednostne nastupujem do tych koncovych clankov, takze uplne pravidelne to odsledovane nemam)
v lete sa mozes zas obliect (a je to jednoduchsie), ja sa nahaty v MHD ale vozit nemozem (asi by po mna velmi rychlo dosli zabky a pripadne aj nejaky ini ujovia a tety) a pri teplotach 23+ sa potim aj nahy a je mi neprijemne aj ked nic nerobim (ak mam vykonavat nejaku fyzicku aktivitu tak mi je prijemna teplota este nizsia)
(inac v zime to v tych vozoch ktore su vykurene dost bezne robim)
Strednými článkami myslíš články bez dverí? Tie ani nemajú výduchy zvrchu, iba škatule medzi sedadlami ako výduchy. Klíma je silnejšia v článkoch s dverami práve kvôli tomu, že tam pri otvorených dverách najrýchlejšie vníká teplý vzduch zvonka. Ale ináč vo vozidle za 2,5 milióna eur by som si osobne klimatizáciu predstavoval riešenú trocha viac na úrovni, nie tak, že v polovici vozidla je teplo a v krajných článkoch sediacim ľuďom fúka studený turbofén na krk.
Mám to vyriešené pomerne jednoducho - pokiaľ sú vonkajšie teploty od -∞ do +20°C, mám v aute stabilne nastavených 18°. Keď začínajú teploty stúpa%t, klimatizujem o 2-3 stupne menej, ako je vonku, pričom rozdiel teplôt postupne zväčšujem až na 7°C pri tridsiatke ale horná hranice teploty v aute je 26° aj keby bolo vonku 40.