Akože nakúpime vysokokapacitné trolejbusy aby sme posilnili kapacitu na 71 a potom kapacitu na 71 znížime zhoršením intervalu? To je taká hlúposť, že by som až veril že DPB to spraví.
Mhr1 podľa mňa myslel vypraviť 30Tr (nie degeše) z Trnávky na L72, ale to by vznikol bordel v zadelení a je otázne, či je vôbec dostatok kraťasov na takúto výpravu
Tak si cez víkend zajazdí aj 6401 (dnes na 44/4), aspoň sa uvidí, či má na to, aby odjazdila dve celodenky za sebou... (to neznamená, že súhlasím s tým akože šetrením)
Degešmi by si ešte viac oslabil kapacitu na nosnej linke. Rozumnejšie by bolo nechať kĺb, zredukovať interval cez víkend na 15 min. ako má aj L42 a z centra mesta urobiť medzi L42 a L72 preklad 7,5 min. aby nešli dve nosné linky do východnej časti mesta za sebou. Po dodaní 24 m kĺbov urobiť na víkend 15 min. aj na L71 aby vychádzal preklad aj z Čiližskej do mesta.
Keď chcú naozaj šetriť, mohla by niektoré poradia vypraviť Trnávka. Tá má vozov dosť, na niektoré poradia t49 a t60 by kľudne mohli ísť degeše. A ako sa tým vlastne šetrí? Ja som myslel, že DPB platí za elektrinu paušál podľa najnáročnejšej špičkovej hodiny, to býval aj argument, prečo v elektrickej trakcii nie je veľký rozdiel medzi špičkou a sedlom. Alebo sa to už zmenilo? Platí sa ako domácnosť, teda podľa reálnej spotreby?
Pozerám, že výprava L72 je fraška na šetrenie. Ako som myslím aj tu spomínal, tak sa prejavilo, že nemajú dosť 12 m vozov. Mohli by túto komédiu skončiť a vrátiť sa k 18m na celú výpravu.
Je to bežný štandard, veď čísluje sa tak, že najvyššie poriadia sú vždy špičky, viď. 4/26, 4/28, 4/30. Potom počas dňa sa lepšie orientuješ v CP, lebo poradia idú po sebe. Predstav si, že na 1 by platilo tvoje pravidlo a po 1/3 by došla zrazu 1/5, čo je nezmysel, je to aj pre orientáciu vodičov. Netreba vymýšľať, kedysi Krasňany a Jurák mali presne opačne párne/nepárne a niekedy sa to ani neriešilo, je to dobre ako to je.
Neviete, prečo došlo ku zmene označenia poradí na e1? Predtým bolo nepárne = JD, párne = K, tak ako je to stále na e4,9. Prečo je to systémom 1-5 = JD a 6-9 K? Viem, že e1/8,9 sú ranná špička, ale čo by sa stalo, keby e1/1-3-5-7-9 boli celodenky z JD, e1/2-4 celodenky z K a poradia 6-8 Pdšr z Krasnian? Viete niekto niečo o tom?
Pamätám si verziu so slovom "odstrateňte".
Nám firma preložila v návode na lokomotívu "Die Lok abrüsten und wieder aufrüsten" (deaktivovať a opäť oživiť (reštartovať)) ako "Lokomotivu rozmontujte a smontujte".
trolejbus6207