Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #174515:
Ups, to som si neuvedomil, že máme delenú cez víkend, za mojich mladých čias také nebolo...
Reply on: Mhr1 #174511:
Tá legenda o paušále má tuhý korienok. Platí sa podľa plánovanej spotreby, pričom prekročenia a podkročenia sú sankcionované.
Reply on: Mhr1 #174506:
Veď je to jedno. Po rakúsky wuascht.
Reply on: Klepeto #174512:
Akože nakúpime vysokokapacitné trolejbusy aby sme posilnili kapacitu na 71 a potom kapacitu na 71 znížime zhoršením intervalu? To je taká hlúposť, že by som až veril že DPB to spraví.
Reply on: trolejbus6207 #174513:
44/4 je delená.
Reply on: Klepeto #174512:
Mhr1 podľa mňa myslel vypraviť 30Tr (nie degeše) z Trnávky na L72, ale to by vznikol bordel v zadelení a je otázne, či je vôbec dostatok kraťasov na takúto výpravu
Reply on: Klepeto #174510:
Tak si cez víkend zajazdí aj 6401 (dnes na 44/4), aspoň sa uvidí, či má na to, aby odjazdila dve celodenky za sebou... (to neznamená, že súhlasím s tým akože šetrením)
Reply on: Mhr1 #174511:
Degešmi by si ešte viac oslabil kapacitu na nosnej linke. Rozumnejšie by bolo nechať kĺb, zredukovať interval cez víkend na 15 min. ako má aj L42 a z centra mesta urobiť medzi L42 a L72 preklad 7,5 min. aby nešli dve nosné linky do východnej časti mesta za sebou. Po dodaní 24 m kĺbov urobiť na víkend 15 min. aj na L71 aby vychádzal preklad aj z Čiližskej do mesta.
Reply on: Klepeto #174510:
Keď chcú naozaj šetriť, mohla by niektoré poradia vypraviť Trnávka. Tá má vozov dosť, na niektoré poradia t49 a t60 by kľudne mohli ísť degeše. A ako sa tým vlastne šetrí? Ja som myslel, že DPB platí za elektrinu paušál podľa najnáročnejšej špičkovej hodiny, to býval aj argument, prečo v elektrickej trakcii nie je veľký rozdiel medzi špičkou a sedlom. Alebo sa to už zmenilo? Platí sa ako domácnosť, teda podľa reálnej spotreby?
Pozerám, že výprava L72 je fraška na šetrenie. Ako som myslím aj tu spomínal, tak sa prejavilo, že nemajú dosť 12 m vozov. Mohli by túto komédiu skončiť a vrátiť sa k 18m na celú výpravu.
Reply on: N/A #174507:
To bola len otázka, nie kritika. Ďakujem za vysvetlenie.
včera: 192/1 - 1046

dnes: 192/ 2 - 1046
Reply on: Mhr1 #174506:
Je to bežný štandard, veď čísluje sa tak, že najvyššie poriadia sú vždy špičky, viď. 4/26, 4/28, 4/30. Potom počas dňa sa lepšie orientuješ v CP, lebo poradia idú po sebe. Predstav si, že na 1 by platilo tvoje pravidlo a po 1/3 by došla zrazu 1/5, čo je nezmysel, je to aj pre orientáciu vodičov. Netreba vymýšľať, kedysi Krasňany a Jurák mali presne opačne párne/nepárne a niekedy sa to ani neriešilo, je to dobre ako to je.
Neviete, prečo došlo ku zmene označenia poradí na e1? Predtým bolo nepárne = JD, párne = K, tak ako je to stále na e4,9. Prečo je to systémom 1-5 = JD a 6-9 K? Viem, že e1/8,9 sú ranná špička, ale čo by sa stalo, keby e1/1-3-5-7-9 boli celodenky z JD, e1/2-4 celodenky z K a poradia 6-8 Pdšr z Krasnian? Viete niekto niečo o tom?
Reply on: mack #174497:
Pamätám si verziu so slovom "odstrateňte".
Nám firma preložila v návode na lokomotívu "Die Lok abrüsten und wieder aufrüsten" (deaktivovať a opäť oživiť (reštartovať)) ako "Lokomotivu rozmontujte a smontujte".
Reply on: mack #174502:
"Otvirá" bolo na Ikarusoch 620/630, "otvírají se" a "otevírají se" na 280 a novších.
2858 vykapala na Herlianskej, je tu aj dielňa ... fotka nejde pripojiť 👎👎
Reply on: TeBeCe #174499:
Super, tak tretia verzia 👍 Tú som nezažil.
Tento autobus má tlačidlá na tyčiach len pri dverách, ale doplnené obrovskými gombíkmi na bočných stenách. 😀
https://autofilou.at/unterwegs-mit-dem-hyundai-elec-city-fuel-cell-bus/
Reply on: mack #174497:
cervene paky boli asi tamtiez kde "nudzove" kladivka od okien 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.