Pozerám, že výprava L72 je fraška na šetrenie. Ako som myslím aj tu spomínal, tak sa prejavilo, že nemajú dosť 12 m vozov. Mohli by túto komédiu skončiť a vrátiť sa k 18m na celú výpravu.
Je to bežný štandard, veď čísluje sa tak, že najvyššie poriadia sú vždy špičky, viď. 4/26, 4/28, 4/30. Potom počas dňa sa lepšie orientuješ v CP, lebo poradia idú po sebe. Predstav si, že na 1 by platilo tvoje pravidlo a po 1/3 by došla zrazu 1/5, čo je nezmysel, je to aj pre orientáciu vodičov. Netreba vymýšľať, kedysi Krasňany a Jurák mali presne opačne párne/nepárne a niekedy sa to ani neriešilo, je to dobre ako to je.
Neviete, prečo došlo ku zmene označenia poradí na e1? Predtým bolo nepárne = JD, párne = K, tak ako je to stále na e4,9. Prečo je to systémom 1-5 = JD a 6-9 K? Viem, že e1/8,9 sú ranná špička, ale čo by sa stalo, keby e1/1-3-5-7-9 boli celodenky z JD, e1/2-4 celodenky z K a poradia 6-8 Pdšr z Krasnian? Viete niekto niečo o tom?
Pamätám si verziu so slovom "odstrateňte".
Nám firma preložila v návode na lokomotívu "Die Lok abrüsten und wieder aufrüsten" (deaktivovať a opäť oživiť (reštartovať)) ako "Lokomotivu rozmontujte a smontujte".
Neskôr myslím boli aj horšie verzie prekladov. Mňa skôr vždy zaujalo to, že tam neboli tie červené páky. Nápis na dverách mal tiež 2 verzie: POZOR! OTEVÍRAJÍ SE DOVNITŘ! a ... OTVÍRAJÍ... (bez e).
A Ikarusy 280 to mávali akousi pomaďarčenou češtinou. Nespomeniem si na presné znenie, ale zábavný bol napríklad návod na otvorenie núdzového východu (odistenie krytu stropného vetráku).
Mhr1